hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ثبت ركورد ده میلیون و هشصد هزار نفرساعت كار بدون حادثه در منطقه 4 عمليات انتقال گاز

ثبت ركورد ده میلیون و هشصد هزار نفرساعت كار بدون حادثه در منطقه 4 عمليات انتقال گاز

مدیر منطقه چهارعمليات انتقال گاز گفت:منطقه چهار عمليات انتقال گاز با گذر از مرز ده ميليون و هشتصد هزار ساعت كاركرد بدون حادثه برگ زريني بر افتخارات خود افزود. 
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محمد کامل افزود: این موفقیت چشمگیر در یک فضای فشرده عملیاتی با شرایط مستعد بحران به دست آمده است.

مدیر منطقه4 عملیات انتقال گاز خاطرنشان کرد: رعایت مسایل ایمنی در این مجموعه از مهم‌ترین اولویت‌هاست و برای دسترسی به این مهم اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و از ابتداي سال جاری نيز با توجه به انجام  پروژه هاي تعميراتي مانند هات تپ در شرايط بد و سخت آب و هوايي و انجام عملیات های تعمیراتی بر روی خطوط مختلف با ظرفیت خطر بالا بدون هيچ حادثه اي، رسيدن به ركورد 712 هزار ساعت كار بدون حادثه، نشان از ‌دستاورد یک کار گروهی متشکل از تمام واحدهای عملیاتی و ستادی است.

محمد كامل با تقدیر از تمام‌ کارکنان واحد ايمني، بهداشت و محيط زيست افزود: شناسایی مخاطرات فرآیندی و پروژه‌ای در این منطقه همانند گذشته ادامه داشته و با برگزاری بیشترین جلسات ارزیابی ریسک به دنبال باز شناسایی جنبه‌های زیست محیطي و ايمني و اجرایی کردن اقدامات لازم كنترلي آنها هستیم.

 مدير منطقه چهار عمليات انتقال گاز ادامه داد: از ديگر فعاليت هاي  واحد HSE اين منطقه، بهبود عملكرد HSE كارفرما و پيمانكار، داشتن آگاهي دوجانبه نسبت به موضوعات HSE (در هر يك از فازهاي پروژه)، اطمينان از انجام كار ايمن، نظارت مناسب بر انجام پروتكلهاي بهداشتي و در نهايت كاهش آسيب ها و خسارات جاني و مالي است.

وي اضافه کرد: درسال جهش توليد از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت بیشتر در این مجموعه استفاده خواهيم كرد تا به فضل خدا بتوانیم به اهداف از قبل تعیین‌شده برسیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد