hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فرماندار مشهد اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها راتشریح کرد

فرماندار مشهد اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها راتشریح کرد

فرماندار مشهد گفت: اجرای «طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرستان مشهد همچون سایر شهر‌های کشور»، از اول آذر ماه اجراخواهد شد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-سیدمحمد رضا هاشمی ظهر امروز در تشریح این دستورالعمل گفت: باتوجه به ابلاغ وزارت بهداشت مبنی بر وضعیت قرمز شهرستان مشهد در حوزه های اداری و کارکنان، تجاری ، بازرگانی و خدماتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و تردد مشمول محدودیت می گردد.
فرماندار مشهد افزود: در حوزه اداری حداکثر یک سوم کارکنان حضور خواهند یافت و برگزاری جلسات در صورت لزوم حداکثر با حضور 15 نفر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی رگزار خواهد شد.
هاشمی اظهار داشت:  گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرمشهد که وضعیت قرمز دارد از اول آذر ماه به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود و فقط مشاغل ضروری گروه شغلی یک مانند سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، داروخانه‌ها و مراکز درمانی فعالیت خواهند داشت.
وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی برابر با ابلاغ این دستورالعمل مراسمات مذهبی ، نماز جمعه و مساجد در این شهرستان تعطیل خواهند بود،اضافه کرد؛در حوزه آموزشی نیز مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی و آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه نیز فعالیتی نخواهند داشت.
رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به  ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهر مشهد افزود: تردد خودروهای شخصی در داخل شهر مشهد نیز از ساعت 21تا 4صبح ممنوع خواهد بود.
فرماندار مشهد تاکید کرد: برگزاری هرگونه نمایشگاه عمومی ، تخصصی و بین المللی و همچنین هرگونه تجمع سیاسی ، اجتماعی فرهنگی و ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
هاشمی خاطر نشان ساخت هدف از اجرای این طرح قطع زنجیره انتقال بیماری، کاهش تردد های غیر ضروری ، افزایش فاصله گذاری اجتماعی و نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های ابلاغی است که امیدواریم با مشارکت مردم فهیم مشهد مقدس، کسبه محترم،  فعالین فرهنگی و اجتماعی و نهاد های مردم نهاد و.... در اجرای این طرح همچون گذشته خادمین خود را همراهی فرمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. 30 آبان 1399 22:06
    باسلام
    محدودهای بین شهری برای کشاورزان در شهر مشهد چگونه است؟نیاز به برگه تردد است؟اگه هست از چه راهی باید اقدام کرد؟
  2. 30 آبان 1399 22:08
    باسلام
    محدودهای بین شهری برای کشاورزان در شهر مشهد چگونه است؟نیاز به برگه تردد است؟اگه هست از چه راهی باید اقدام کرد؟