hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۲۷۱ مورد جدید مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان شناسایی شد

۲۷۱ مورد جدید مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان شناسایی شد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با افزایش ۲۷۱ مورد جدید، آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲۰ هزار و ۸۰۸ نفر رسید.
سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا صبح امروز ۲۰ هزار و ۸۰۸ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با توجه به عدم رعایت اصول بهداشتی از مرز هشدار عبور کرده‌ایم.
وی ادامه داد: از سرمجموع مبتلایان مثبت آزمایشگاهی ۸۴۶ نفر از هم استانی‌های عزیز علی رغم دریافت استاندارد ترین خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند که ۶ نفر از هم استانی‌های عزیز در همین ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان اگر به توصیه‌های بهداشتی توجه نکنند و در تجمعات حضور پیدا کنند قطعاً شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بر روی تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منتخب زاهدان ۵۰ بیمار بد حال داریم، تصریح کرد: همچنین جمع بیماران بستری مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان ۳۰۹ نفر است که از همه هم استانی‌های عزیز در خواست می‌کنیم این بیماری را جدی بگیرند و به هشدارهای بهداشتی جامه عمل بپوشانند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد