hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال محدودیتهای تردد کرونایی در اصفهان از ساعت ۱۰ امروز

اعمال محدودیتهای تردد کرونایی در اصفهان از ساعت ۱۰ امروز

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان گفت: از ساعت ۱۰ امروز خروج خودروهای پلاک بومی ازشهرهای قرمز ممنوع است و پلاک های غیربومی هم نمی توانند وارد شهرهای قرمز و نارنجی شوند.
حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان با اشاره به آغاز محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۰ صبح امروز در اصفهان اظهار داشت: از ساعت ۱۰ صبح امروز، خروج خودرو‌های پلاک بومی از شهر‌های قرمز با سطح هشدار ۳ ممنوع است و همچنین این خودرو‌ها به شهر دیگری هم نمی‌توانند وارد شوند.

او افزود: همچنین پلاک‌های غیربومی هم نمی‌توانند وارد شهر‌های قرمز و نارنجی شوند و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان افزود: در شهر‌های قرمز استان اصفهان با سطح هشدار ۳ همه مشاغل به جز مشاغل ضروری گروه ۱ تعطیل است؛ در شهر‌های نارنجی استان اصفهان با سطح هشدار ۲ محدودیت‌های مشاغل ۳ و ۴ اجرا می‌شود و سطح شغلی گروه ۴ در شهر‌های زرد محدود خواهد شد.

او وضعیت کاری کارکنان دولت را در شهر‌های قرمز استان اصفهان به صورت یک سوم حضوری و دو سوم دورکاری اعلام کرد و گفت: یک دوم کارکنان در شهر‌های زرد در محل کار خود حاضر می‌شوند و دو سوم کارکنان شهر‌های زرد هم در محل کار خود حضور پیدا می‌کنند.

او اضافه کرد: تمامی آموزش‌ها در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد به صورت غیرحضوری است.

غلامی مراسم‌های مذهبی و فرهنگی را در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد استان اصفهان به مدت دو هفته محدود اعلام کرد و تصریح کرد: محدودیت‌های تردد از ۹ شب تا ۴ صبح در جلسه روز پنج شنبه مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد