hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آژیر قرمز در قشم به صدا درآمد/ افزایش ۵۰ درصدی موارد ابتلا به کرونا

آژیر قرمز در قشم به صدا درآمد/ افزایش ۵۰ درصدی موارد ابتلا به کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: بی تفاوتی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی باعث افزایش ۵۰ درصدی موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در قشم شده است.
دکتر حمید رضا بهزادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه استفاده از ماسک آژیر سفید را به صدا در خواهد آورد، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دست ها به مدت ۲۰ ثانیه در کنار استفاده مداوم از ماسک سه راه کلیدی مقابله با ویروس منحوس کرونا است و همینطور شرکت نکردن در مراسم عروسی، عزا و دورهمی های دوستانه و خانوادگی.
وی با اشاره به روند نگران کننده رو به افزایش آمار بیماران مبتلا و بستری در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، بیان کرد: کادر درمان در کنار پرسنل زحمت کش و خستگی ناپذیر خط مقدم شاغل در خانه های بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت و واحد مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان به صورت شبانه روز در شناسایی و مقابله با ویروس کرونا از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهند کرد. 
بهزادی شرایط فعلی و پیش رو را با توجه به افزایش ۵۰ درصدی موارد ابتلا بحرانی دانست و اظهار کرد: اگر مردم و مسئولین شهرستانی به آژیر قرمز به صدا در آمده توجه نکنند و در رعایت پروتکل های بهداشتی سهل انگاری کنند با عواقب جبران ناپذیری روبرو خواهیم شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد