hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مسوولین از تیم هندبال قم حمایت کنند

مسوولین از تیم هندبال قم حمایت کنند

  مسوول تیم هندبال پاس گفت: با وجود درخشش تیم هندبال پاس در لیگ برتر اما مسوولین از این تیم حمایتی ندارند و اگر این روند ادامه یابد در آینده حسرت خواهیم خورد.
به گزارش رویداد ایران_قم،محسن ولیان ظهر امروز در نشست خبری که در ساختمان هنر و رسانه استان قم برگزار شد، اظهار کرد: پس از گذشت 8 سال تیم بزرگسالان هندبال استان قم به نام هیات هندبال در استان قم فعالیت خود را آغاز کرد.
  وی با اشاره به حضور هیئت هندبال استان قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور، تصریح کرد: این تیم با تکیه بر جوانان موفق به کسب رتبه های خوبی شده است.
  مسوول تیم هندبال استان قم با بیان اینکه جوانان برای موفقیت این تیم از جان و دل مایه می گذارند، تصریح کرد: در حالی تیم هندبال با قدرت در حال مبارزه با رقیبان است که در این راستا هزینه ای دریافت نکرده و بدون چشم داشت مادی مشغول فعالیت هستند.
  وی افزود: بازیکنان تیم هندبال پاس در حالی مقابل رقیبان حاضر می شوند که برخی از آنها بیش از چند میلیارد برای حضور در این رقابت هزینه کرده اند.
  ولیان با اشاره به اینکه 12 تیم در لیگ برتر حضور دارند، تصریح کرد: مسابقات لیگ در دو گروه 6 نفره از مهرماه آغاز شده و تیم پاس قم در گروه A مسابقات حضور دارد و تا کنون با کسب 16 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.
  وی با تاکید براینکه تیم پاس با حضور 70 درصد نیروی بومی در مسابقات حضور دارد که در رده سنی 23 سال هستند، گفت: این جوانان در لیگ برتر تا کنون خوش درخشیدند اما این شایستگی ها نیاز به حمایت مسوولین دارد تا تدوام داشته باشد.  
 
  ولیان با بیان اینکه هیچ حمایتی از سوی مسوولین در استان قم از این تیم وجود ندارد، عنوان کرد: مکاتباتی با شورای شهر، شهرداری، استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت هندبال و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است تا از فعالیت های این تیم حمایت شود اما تا کنون پاسخی از این نهادها دریافت نشده است.
  وی اضافه کرد: در دیگر شهرهای کشور شاهد هستیم شهرداری و شورای شهر از تیم های ورزشی حمایت های خوبی دارند در حالی که در قم چنین چیزی وجود ندارد.
 مسوول تیم هندبال پاس ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان در راستای حمایت از تیم پاس مبلغ 25 میلیون تومان و سالن برای تمرین در اختیارمان قرار داده است و این تنها حمایتی است که از ما شده است.
  وی با بیان اینکه اگر حمایتی از تیم هندبال پاس صورت نگیرد، افتخاراتی که این تیم کسب کرده است به خاطره ها می پیوندد، تصریح کرد: نباید بگذاریم روزی برسد که به دلیل عدم حمایت از ورزش قم حسرت این روزها نصیب ورزش قم بشود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد