hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استاندار خراسان شمالی: برخی از تخلفات شهرداری‌ها «غیرقابل بخشش» است

استاندار خراسان شمالی: برخی از تخلفات شهرداری‌ها «غیرقابل بخشش» است

استاندار خراسان شمالی گفت: برخی از تخلفات در حوزه شهرداری ها غیرقابل بخش است و احکام برخورد با آنان باید بازدارنده باشد.
محمدعلی شجاعی در نشست با فرمانداران خراسان شمالی٬ با بیان اینکه عدم حضور مدیران در میان مردم مورد انتقاد است، افزود: فرمانداران باید میزان حضور مدیران استانی و شهرستانی در شهرستان‌ها را بررسی کنند.
وی افزود: در شرایط کنونی باید بیشتر از گذشته با مردم ارتباط برقرار کنیم و به درد دل آنان گوش بدهیم. بنابراین سفرهای درون شهرستانی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید افزایش یابد.
استاندار خراسان شمالی عدم حضور برخی از مدیران در شهرستان‌ها را٬ کوتاهی آنان توصیف کرد و همچنین افزود: عدم حضور مدیران شهرستانی بعد از پایان ساعت اداری در شهرستان‌ها مورد انتقاد مردم است و فرمانداران باید این موضوع را بررسی کنند. ادارات دولتی نیز باید در شهرستان‌ها استقرار کامل داشته باشند و این موضوع را از طریق مکاتبات و پیگیری‌های لازم از سطح ملی ادامه می‌دهم.
شجاعی تصریح کرد: استقرار هر اداره دولتی که در حوزه اختیارات مدیرکل استانی باشد حتماً در شهرستان ها انجام شود. آبادانی و پیشرفت هر منطقه را در گرو حضور سرمایه گذار بخش خصوصی است و باید به این بخش نیز توجه ویزه داشته باشید.
وی افزود: میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در هر شهرستان جمع بندی شود و فرمانداران پیگیر آوردن سرمایه گذار به شهرستان‌ها باشند. به بررسی نداشته‌های شهرها به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی و پیش بینی تامین آن در بودجه مالی سال 1400 شهرداری‌ها توجه ویژه داشته باشید.
شجاعی در ادامه با بیان اینکه رسیدگی به تخلف شهرداری‌ها و صدور احکام بازدارنده بسیار مهم است٬ اظهار داشت: برخی از تخلفات در حوزه شهرداری‌ها غیرقابل بخش است و احکام برخورد با آنان باید بازدارنده باشد.
استاندار خراسان شمالی ارتقای شاخص‌های مختلف استان خراسان شمالی در سطح کشور را نتیجه تلاش‌های شبانه روزی و هم افزایی مدیران، فرمانداران و اجزای حاکمیت در استان دانست و افزود: تلاش٬ جایگزین نداشته‌ها شد و رتبه‌های جدیدی در سطح ملی مانند رتبه دوم در بحث سواد آموزی را کسب کردیم.
به گزارش تسنیم٬ پیگیری طرح‌های پیشرفت و آبادانی شهرستان راز و جرگلان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شهرستان مانه و سملقان با بنیاد علوی، جمع‌بندی پروژه‌های دهه فجر، پیگیری اجرای طرح‌های تأمین مسکن در استان و ریشه کنی بی‌سوادی از دیگر موارد نشست استاندار خراسان شمالی با فرمانداران بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد