hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > احزاب به صورت عمقی بازنگری شوند

احزاب به صورت عمقی بازنگری شوند

دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز گفت: در حال حاضر بیش از 100 حزب داریم که باید بازنگری عمیقی روی آن شکل بگیرد و در این راستا لازم است که قدردان اندیشه و تولید باشیم.
به گزارش رویداد ایران_قم، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی در آیین رونمایی از کتاب درآمدی بر فقه تحزب در نظام اسلامی ضمن آرزوی توفیق و رونق بازار کتاب اظهار کرد: با توجه به اینکه کتاب درآمدی بر فقه تحزب در نظام اسلامی با پژوهش علمی و کاربردی به تالیف رسیده است کار بسیار ارزشمندی به شمار می رود و قابل تقدیر است.
  وی با بیان اینکه نظام اسلامی براساس رای مردم شکل گرفته است، عنوان کرد: در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی که با درگیری های مختلف مواجه بودیم احزاب مختلفی فعالیت داشتند و در همان زمان پنج انتخابات در کشور برگزار شد که رکورد مردمی ترین نظام دنیا به ثبت رسید.
  دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز با عنوان اینکه اقدام امام راحل در برگزاری پنج انتخابات در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی ناشی از یک اراده دکتری مجرب بود، تصریح کرد: این کار بسیار بزرگ است و نمی توانیم از عظمت این کار سخن بگوییم.
  وی با عنوان اینکه حزب جمهوری اسلامی در نخستین روزهای انقلاب شکل گرفت، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 100 حزب داریم که باید بازنگری عمیقی روی آن شکل بگیرد و در این راستا لازم است که قدردان اندیشه و تولید باشیم
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد