hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سفر مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به شهرستان بهبهان تاسیسات نفت و گاز

سفر مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به شهرستان بهبهان تاسیسات نفت و گاز

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، معاونین و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و مدیران ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای مسئولیتهای اجتماعی از حوزه بهبهان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی نفت و گاز گچساران ، در این سفر که نماینده ، فرماندار، فرمانده سپاه ، بخشدار و مدیر عامل پتروشیمی بیدبلند و دیگر مسئولان شهرستان بهبهان ، مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب را همراهی می کردند از شهر زیدون و روستاهای شله زار و تل گیونه بازدید کرده و مسئولان از نزدیک با مردم منطقه دیدار و گفتگو کردند و در جریان مشکلات و خواسته های آنان قرار گرفتند.
سپس جلسه ای در راستای مسئولیتهای اجتماعی نسبت به محیط های پیرامونی در فرمانداری شهرستان بهبهان برگزار گردید که در این جلسه احمد محمدی همکاری بیش از پیش شرکت های بهره بردار و کمیته CSR را در ارتباط با محیط های پیرامونی خواستار شد و گفت : با توجه به اینکه رسالت ما حفظ و صیانت از سرمایه ملی نفت برای تولید پایدار است اما مجموعه شرکت های بهره بردار در راستای مسولیت های اجتماعی تمامی تلاش خود را برای حمایت از محیط های همجوار تاسیسات نفت و گاز و کاهش مشکلات آنان بایستی به عمل آورند.
وی افزود : شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در عمل به مسئولیت های اجتماعی اقدامات خوبی تاکنون انجام داده است و این از افتخارات ما در خدمت رسانی به مردم به شمار میرود .
محمدی در ادامه گفت: سیاست کلی شرکت ملی نفت ایران در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی این است که فاصله بین مردم و صنعت نفت را کاهش دهد و تا انجاییکه که قوانین جاری شرکت ملی نفت اجازه می دهد در رفع مشکلات همراه مردم باشد.
مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد : بعضی از پروژه ها قابل اجرا است ، که مناطق از امکاناتی که در اختیار دارد با توجه به تخصیص هایی که در نظر می گیرد از طریق کمیته های CSR شرکتهای بهره بردار برای به نتیجه رساندن این پروژه ها در مناطق همجوار نفتی همکاری لازم را انجام می دهد ولی در بعضی موارد نیاز به کارشناسی از طریق کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب است که باید مورد بررسی  قرار بگیرد و در صورت امکان اجرایی گردد.
در پایان این بازدید نماینده شهرستان بهبهان و دیگر مسئولان شهرستانی در ارتباط با رفع مشکلات منطقه ضمن ارائه گزارش به بحث و تبادل نظر با مدیران ارشد نفت و گاز پرداختند.
گزارش ، افشین خسروی
تصاویر ، امید هژبری
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد