hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازدید رئیس كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و هئیت همراه از تأسیسات نفتی حوزه عملیاتی شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران در استان فارس

بازدید رئیس كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و هئیت همراه از تأسیسات نفتی حوزه عملیاتی شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران در استان فارس

رئیس کمیسیون انرژی مجلس ، مدیر عامل نفت و گاز گچساران ، نماینده ، فرماندار نورآباد و همراهان از تأسیسات عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز در محور نورآباد به گچساران بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی نفت و گاز گچساران ، فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و همراهان ضمن بازدید از تاسیسات نفت و گاز در محور نورآباد ، میشان ، گچساران از روستاهها و عشایر واقع در مسیر و طرح عمرانی سد چم شیر بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه قرار گرفتند .
عباسی در بازدید از مناطق عشایری و روستایی حوزه عملیاتی نفت و گاز گچساران در استان فارس اظهار نمود : امید است با اصلاح و وضع قوانین مناسب در مجلس بتوانیم در بهبود کیفیت زندگی مردم در این نواحی تغییراتی ایجاد کنیم.
وی در پاسخ به خبرنگار این شرکت در ارتباط با بحث منابع انسانی وزرات نفت و رسیدگی به این مهم در مجلس اینگونه پاسخ داد: از آنجا که منابع انسانی حرف اول و آخر را در تولید ، توزیع و نگهداری در حوزه صادرات نفت میزند برای مجلس اهمیت ویژه ای دارد که به عضویت تعریف شده در کشور برسد و همه کارکنان در صنعت نفت از نظام حقوق و دستمزد یکسان در یک بازه زمانی مقرر و منطقی بهره مند شوند.
در ادامه بازدید مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن ابراز خشنودی از حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس در شورای اسلامی ، نماینده و فرماندار و دیگر مسولان نورآباد ضمن تشریح فعالیتهای این شرکت در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر و رسالت ذاتی این شرکت در تولید پایدار گفت : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای عمل به مسولیت های اجتماعی در گذشته و حال به خوبی ایفای وظیفه نموده و تا آنجاییکه قوانین و مقررات اجازه داده در این زمینه قدم های ارزشمندی برداشته شده است و این از افتخارات ما در خدمت به محیط پیرامونی نفت و گاز در چهار استان به شمار می رود .
صیدالی در ادامه گفت : با توجه به تحریمهای ظالمانه دشمن و شرایط حاد ناشی از کرونا کارکنان این شرکت همواره تولید را به خوبی با زمانبندی قابل قبول محقق نموده و همچنان بصورت جهادی در سنگر اقتصاد انجام وظیفه می نمایند .
مدیرعامل نفت و گاز در پایان تصریح کرد: برای رفع موانع پیش رو در کمک به توسعه و رفع محرومیت در محیط های پیرامونی تأسیسات نفت و گاز نیاز به همکاری و حمایت کمیسیون انرژی داریم تا بتوانیم انتظارات منطقی و به حق مردم را در گستره حوزه جغرافیایی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان پاسخگو باشیم و با اینکارفاصله صنعت و مردم را کاهش و اهداف تولید را توام با آرامش خاطر در کنار مردم پیش ببریم .
شایان ذکر است در این سفر رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را نماینده مردم ، فرماندار و بعضی از مسولین شهرستانهای ممسنی و رستم همراهی می نمودند .
گزارش ، افشین خسروی
تصاویر ، وحید رضا نژاد
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد