hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اجرای طرح بیماریابی همراه با آزمایش پی.سی.آر رایگان برای کارکنان شهرداری سمنان

اجرای طرح بیماریابی همراه با آزمایش پی.سی.آر رایگان برای کارکنان شهرداری سمنان


سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از اجرای طرح بیماریابی همراه با آزمایش پی.سی.آر رایگان برای کارکنان شهرداری سمنان خبر داد . 
به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران،محسن مظاهری سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان گفت : همزمان با پیک سوم شیوع کرونا و افزایش میزان مبتلایان در سطح شهر سمنان ، برنامه‌های بیماریابی کرونا در بین کارکنان شهرداری سمنان در دستور کار قرار گرفت . 
مظاهری با اشاره به همکاری و مساعدت مرکز بهداشت شهرستان در اجرای این طرح گفت : طرح غربالگری کارکنان تاکنون در سه مرحله برای پرسنل شهرداری انجام شده و برای سایر کارکنان طبق برنامه زمان بندی انجام شده با هماهنگی کارشناسان مرکز بهداشت انجام می شود . 
وی ادامه داد : طبق هماهنگی های صورت گرفته با مرکز بهداشت شهرستان سمنان ، آزمایش پی . سی . آر صرفا برای کارکنان بیماران علامت دار به صورت رایگان انجام می پذیرد و برای کارکنان با علائم مشکوک ابتلاء به بیماری کرونا و همچنین کارکنانی که در خانواده هایشان بیمار کرونایی داشتند و یا با اشخاص کرونایی در تماس بوده اند در مراکز ویژه خدمات جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان آزمایش کرونا گرفته می شود.
سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان خاطر نشان کرد : اجرای این طرح در پیشگیری از شیوع کرونا در بین کارکنان شهرداری سمنان بسیار تاثیرگذار است و سعی می شود از همه ظرفیت های شهرداری ، مرکز بهداشت و موسسه مهد کرامت در این خصوص استفاده شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد