hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بیمه دانش آموزی غرامت حوادث در تمام ساعات شبانه روز را پرداخت می کند

بیمه دانش آموزی غرامت حوادث در تمام ساعات شبانه روز را پرداخت می کند

 

کرج (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد با وجود غیرحضوری بودن آموزش ها و عدم حضور دانش آموزان در مدارس، بیمه دانش آموزی غرامت حوادث در تمام ساعات شبانه روز را پرداخت می کند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی در پاسخ به سوالات مردمی در خصوص لزوم پرداخت هزینه بیمه حوادث دانش آموزی، با وجود اینکه آموزش ها عموما به صورت غیرحضوری و مجازی است گفت: طبق قرارداد، بیمه حوادث دانش آموزی متعهد است در تمام ساعات شبانه روز غرامت حوادث را پرداخت کند و اینکه دانش آموز در مدرسه یا خارج از آن باشد تفاوتی ندارد.

وی افزود: بنابراین در حال حاضر نیز که مدارس به صورت حضوری پذیرای دانش آموزان نیستند در صورت بروز هر نوع اتفاقی در خارج از مدرسه که شامل پوشش بیمه دانش آموزی می شود، خسارت درمان به خانواده ها پرداخت می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص منطق اجباری بودن بیمه دانش آموزی گفت: از جمله دلایلی که برای اجباری بودن بیمه دانش آموزی است این است که اگر اتفاقی برای دانش‌آموز رخ دهد، خانواده‌ها به خصوص خانواده‌های کم بضاعت بتوانند با استفاده از این بیمه هزینه‌های درمانی را پرداخت کرده و یا از محل این بیمه، دیه تعهدشده را دریافت کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد