hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افشین عزیزی شهردار سقز شد

افشین عزیزی شهردار سقز شد

اعضای شورای اسلامی شهر سقز با اکثریت آرا، افشین عزیزی را به عنوان شهردار جدید سقز انتخاب کردند.
محمد کرمی رئیس شورای اسلامی شهر سقزگفت: پیرو برگزاری جلساتی در هفته‌های گذشته شورا برای انتخاب گزینه نهایی و جلوگیری از اتلاف وقت، سوابق کاری و تجربی گزینه‌ها را به دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کردستان ارسال کرد.
کرمی با بیان اینکه این کار در راستای بررسی احراز شرایط قانونی گزینه‌ها بود، افزود: با پیگیری انجام شده، دفتر امور شهری نیز ضمن بررسی موضوع، جواب نامه ارسالی شورای سقز را روز گذشته به دبیرخانه شورا ارسال کرد.
او اضافه کرد: شورای اسلامی شهر سقز پس از دریافت نامه در اسرع وقت تشکیل جلسه داد و در بین افرادی که شرایط قانونی لازم را داشتند، گزینه مورد توافق اکثریت اعضای را به عنوان شهردار انتخاب کرد.
کرمی با اشاره به اینکه اعضای شورا با اکثریت آرا افشین عزیزی (عضو فعلی شورای شهر) را به عنوان شهردار انتخاب کردند، گفت: عزیزی دارای ۲ دوره سابقه عضویت در شورا (دوره‌های چهارم و پنجم) بودن و فوق لیسانس مدیریت شهری داشته و دانشجوی دکتری مدیریت دولتی است.
با انتخاب عزیزی بعنوان شهردار سقز، باید یکی از اعضای علی البدل شورا جایگزین او شود.
شهرداری سقز در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، ۳ شهردار و ۴ سرپرست داشته و این موضوع باعث بی ثباتی مدیریتی در این نهاد خدمات رسان شده و شهروندان از این همه تغییرات مدیریتی ناراضی هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد