hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ترافیک در پنجره انتقال آلومینیوم اراک/ جلسه هیئت مدیره با رسول خطیبی

ترافیک در پنجره انتقال آلومینیوم اراک/ جلسه هیئت مدیره با رسول خطیبی

پس از قهر سرمربی آلومینیوم اراک، هیئت مدیره این تیم ‌درحالی با دعوت از وی جلسه تشکیل داد که روز پرترافیک این تیم رقم خورد.
پس از دیدار آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر که با شکست سنگین 3 بر 0 به سود نساجی به عنوان میهمان بازی بود که "رسول خطیبی" سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم به دلیل آنچه از نظر وی مشکلات زیاد در مسیر کار بود قهر کرد و رفت.
پس از این در گفت‌و‌گویی تلویزیونی خطیبی به تشریح مشکلات مختلف موجود در این تیم پرداخت و اعلام کرد تا مشکلات حل نشود قصد بازگشت به این تیم را نخواهد داشت.
هرچند در این میان اسامی مختلفی مانند مجید جلالی، هومن افاضلی، پاشازاده و فرزاد کمالوند به عنوان گمانه‌های جایگزین خطیبی طرح شد که البته کمالوند رنگی پررنگ‌تر در رسانه‌ها پیدا کرد.
با این حال، آخرین ساعات روز چهارشنبه نشست هیئت مدیره آلومینیوم اراک با حضور مدیرعامل و سرمربی این تیم برگزار شد تا خبر از بازگشت خطیبی به تیم داشته باشد.
در کنار این پنجره انتقال آلومینیوم اراک امروز ترافیک بالایی داشت به طوری که امروز با ثبت 3 قرارداد جدید خبر از کنار آمدن باشگاه با خواست خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک داشت.
جابر انصاری، هافبک مهاجم فصل قبلی پیکان یکی از بازیکنانی بود که امروز به جمع آلومینیوم‌سازان پیوست و با ثبت قرارداد رسما به جمع بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم پیوست.
انصاری متولد 20 دیماه 66 بوده و در کارنامه ورزشی خود سابقه بازی در تیم‌های استقلال و گسترش فولاد تبری را نیز دارد.
مرتضی آقاخان بازیکن فصل گذشته سایپا بازیکن دیگری بود که طی قراردادی به جمع سبزپوشان نماینده استان مرکزی و شهر اراک در لیگ برتر پیوست و به عضویت آلومینیوم اراک درآمد.
این مهاجم- وینگر جدید آلومینیوم متولد 16 فروردین ماه 72 بوده و بازی در تیم‌های استقلال و پیکان در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
محمد ایران پوریان سومین بازیکنی بود که از تیم سپاهان اصفهان به جمع شاگردان خطیبی پیوست و با این تیم اراکی قرارداد خود را به ثبت رساند و لباس سبز رنگ این تیم را به تن کرد.
پوریان سابقه بازی در تراکتور تبریز و فجرسپاسی شیراز را نیز در کارنامه داشته و این بازیکن جدید آلومینیوم، متولد 30 شهریور 64 بوده و پست این بازیکن دفاع راست است.
به گزارش تسنیم، براساس برنامه لیگ برتر تیم فوتبال آلومینیوم در دومین بازی خود در لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان تیم فوتبال سپاهان در نصف جهان خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد