hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان| همكاری سازمان نظام پزشكی و شهرداری سمنان در خصوص تفكیك زباله

سمنان| همكاری سازمان نظام پزشكی و شهرداری سمنان در خصوص تفكیك زباله

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از همکاری سازمان نظام پزشکی در خصوص حفظ محیط‌زیست و تفکیک زباله از مبدأ خبر داد.

 حمیدرضا پیوندی گفت: نشست صمیمانه‌ای که با رئیس سازمان نظام پزشکی انجام شد سازمان نظام پزشکی جهت حفظ محیط‌زیست و ترویج فرهنگ تفکیک پسماند و کاهش تولید زباله اقدام به همکاری با سازمان مدیریت پسماند کردند. در این طرح برخی از جامعه پزشکان به پاک‌سازی برخی از مناطق گردشگری و ابنیه تاریخی سمنان پرداختند و سازمان نیز همگام با دوستداران محیط‌زیست در مراسم پاک‌سازی حضور و نسبت به تهیه ملزومات و نیز جمع‌آوری زباله‌های دپو شده اقدام کرد.

او در ادامه افزود: این سازمان بجهت ترویج کاهش مصرف پلاستیک 100 عدد کیسه‌زباله خودرو و 100 عدد کیسه مخصوص نان به سازمان نظام پزشکی تحویل داده شد تا در بین پزشکان سطح شهر توزیع شوند.

این مقام مسئول در پایان ضمن قدردانی از همکاری سازمان نظام پزشکی سمنان خاطرنشان کرد: در برنامه‌های آتی این سازمان با توجه به اعلام همکاری و آمادگی پزشکان شهر سمنان امید است در تحقق اهداف زیست‌محیطی در خصوص حذف این قاتل خاموش و تحقق شعار حذف کیسه‌های پلاستیکی و پایان آلودگی زیست‌محیطی بتوانیم گام‌های ماندگاری را در خصوص سلامت شهر و شهروندان برداریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد