hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بانک‌های کردستان به مدت ۱۰ روز تعطیل ‌شدند

بانک‌های کردستان به مدت ۱۰ روز تعطیل ‌شدند

رییس شورای هماهنگی بانک‌های کردستان گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز سه‌شنبه ۲۰ آبان همه شعب بانک‌های فعال در استان (بانک‌های زیر مجموعه کمیسیون هماهنگی بانک‌ها) به مدت ۱۰ روز تعطیل هستند.
علی اشرف یوسفی قیاسی اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان و در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری و قطع زنجیره انتقال آن، تصمیم به تعطیلی ۱۰ روزه بانک‌های استان گرفته شد.
وی اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات بهنیه به مشتریان و ممانعت از نارضایتی شهروندان اقداماتی پیش بینی شده که در شعب همه بانک‌های استان انجام می‌شود البته مردم می‌توانند از طریق خدمات غیر حضوری شبکه بانکی برای انجام کارهای خود استفاده کنند.
رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان کردستان افزود: مقرر شده برای پاسخگویی به مسائل و سوالات مشتریان، همکاران شعب کشیک در بخش‌های مرتبط و مورد نیاز از جمله مدیریت، بازرسی، انفورماتیک، حسابداری، خزانه و کارپردازی در ستاد مدیریت بانک‌ها در استان از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح به صورت کشیک فعالیت داشته باشند.
یوسفی قیاسی با اشاره به اینکه شماره تماس مدیریت ستادی بانک‌ها هم پاسخگوی مشتریان و شهروندان است، یادآور شد: از طریق سامانه چکاوک مقرر شده چک‌های دارای موجودی حساب پاس شوند.
وی تاکید کرد: چک‌های فاقد موجودی لازم هم بدون اقدام عودت داده و در این مدت گواهی برگشت صادر نخواهد شد.
رییس شورای هماهنگی بانک های استان کردستان گفت: همه خودپردازها به صورت روزانه شارژ و پول گذاری و از طریق ناظر پولی استان نسبت به تامین اسکناس نو و با مبالغ درشت در این دستگاه‌ها اقدام می‌شود.
یوسفی قیاسی با اشاره به اینکه از ارسال اخطار و پیامک پرداخت به همه بدهکاران و ضامنین آنها در این مدت خودداری می‌شود، افزود: بانک‌های استان نسبت به بخشش ۶ درصد جریمه تاخیر تسهیلات مشارکتی که در این مدت سررسید می‌شوند، اقدام می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به فعال بودن سامانه ها و درگاه‌های خدمات الکترونیک بانک‌های استان ضروری است مشتریان و شهروندان نسبت به انجام فعالیت بانکی خود از این طریق اقدام کنند.
رییس شورای هماهنگی بانک های استان کردستان اضافه کرد: نظارت مدیران بر حُسن اجرای مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ارائه خدمات بانکی به مشتریان امری الزامی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد