hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > اهداي تاليفات همكار بازنشسته به گنجينه و مركز اسناد آبفاي استان اصفهان

اهداي تاليفات همكار بازنشسته به گنجينه و مركز اسناد آبفاي استان اصفهان

منوچهر سبزواري با حضور در دفتر گنجينه و مركز اسناد شركت آب و فاضلاب استان اصفهان با امضاي يك نسخه از تاليفات خود، در مجموع 9 جلد كتاب به موزه شركت اهدا كرد.

همکار بازنشسته ، تمام تاليفات خود را به گنجينه و مركز اسناد آبفاي استان اصفهان اهدا كرد.
منوچهر سبزواري با حضور در دفتر گنجينه و مركز اسناد شركت آب و فاضلاب استان اصفهان با امضاي يك نسخه از تاليفات خود، در مجموع 9 جلد كتاب به موزه شركت اهدا كرد.
«آب؛ رودخانه هاي ايران از سرچشمه تا مصب»، «باروري ابرها در ايران باستان»، «محيط پاك»، «غذاي سالم و راز طول عمر»، «اولين پرواز»، «هياهوي بهار» و «روايت هاي مستند» در سه جلد، عناوين كتاب هايي هستند كه اين پژوهشگر كهنه كار تاكنون به رشته تاليف درآورده است.
منوچهر سبزواري متولد سال 1314 شهر اصفهان و فارغ التحصيل رشته مهندسي شيمي از دانشكده فني دانشگاه تهران در سال 1334 است. وي پس از فارغ التحصيلي مدت هفت سال در پتروشيمي آبادان، انستيتو خوار و بار و تغذيه ايران و شركت ذوب آهن اصفهان مشغول به كار مي شود اما سرانجام در سال 1348 به استخدام سازمان آب و فاضلاب اصفهان در مي آيد.
وي از جمله كاركناني است كه در سال هاي نخستين تاسيس سازمان/ شركت آب و فاضلاب استان اصفهان به استخدام اين سازمان در مي آيد و دومين مدير تصفيه خانه فاضلاب جنوب شهر اصفهان به شمار مي رود. منوچهر سبزواري در سال 1371 به افتخار بازنشستگي نائل شد و در مدت 23 سالي كه در اين سازمان مشغول به كار بود مسئوليت‌هاي زيادي از جمله كلرزني آب چاه‌هاي فلمن، كنترل بهداشتي آب شهر از نظر كلر باقيمانده، كنترل آب شهر از نظر ميكروبي، سرپرست آزمايشگاه‌ها، كنترل منابع آب و تخليه شيرهاي آتش نشاني را بر عهده داشت.
وي پس از بازنشستگي نيز تا سال ها با «دانشگاه اصفهان» به عنوان پژوهشگر و با «شركت صنايع قائم الرضا» به عنوان موسس آزمايشگاه آب و رنگ هاي صنعتي همكاري داشت. مهندس سبزواري از سال 1390 شروع به نگارش تجربيات و تحقيقات خود كرده كه حاصل آن تاكنون انتشار 9 جلد كتاب بوده است.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد