hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > مدیران عامل آبفای استان اصفهان در 55 سال گذشته

مدیران عامل آبفای استان اصفهان در 55 سال گذشته

نخستین مدیرعامل این سازمان، مهندس سید امیر سعید موسوی حجازی است که از تاریخ 28 اردیبهشت سال 1345 به پیشنهاد استاندار و ابلاغ وزیر وقت آب و برق فعالیت خود را آغاز می کند.

سرپرست گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان از تهیه و تدوین فهرست کامل اسامی مدیران عامل و سرپرستان این سازمان/ شرکت در 55 سال گذشته خبر داد.
مهرداد خورسندی گفت: این فهرست پس از نزدیک به دوسال فعالیت و بررسی بیش از دو هزار صفحه از اسناد، مدارک، صورت جلسات و پرونده های پرسنلی موجود در بایگانی راکد و جاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و همچنین گفت و گو با پیشکسوتان این صنعت تهیه و منتشر شده است.
وی افزود: از سال 1345 تاکنون تعداد 15 نفر در 19 دوره مختلف، مسئولیت مدیرعاملی و سرپرستی آبفای استان اصفهان را برعهده داشته اند.
سرپرست گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان با اشاره به تصویب اساسنامه سازمان آب و فاضلاب اصفهان در اسفند سال 1344 گفت: نخستین مدیرعامل این سازمان، مهندس سید امیر سعید موسوی حجازی است که از تاریخ 28 اردیبهشت سال 1345 به پیشنهاد استاندار و ابلاغ وزیر وقت آب و برق فعالیت خود را آغاز می کند.
وی افزود: پس از مهندس حجازی به ترتیب آقایان تقی گرجی، حسن عبودیت، سیدکمال رضوی، حسن درخشنده پور، حسین برزو، جواد شعربافچی زاده، غلامرضا منوچهری و قنبرعلی رجبی مسئولیت سازمان آب و فاضلاب اصفهان را برعهده داشته اند.
خورسندی با اشاره به تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب در مجلس شورای اسلامی در سال 1369 و تبدیل «سازمان آب و فاضلاب اصفهان» به «شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان» از اسفند سال 1370 گفت: مهندس قنبرعلی رجبی تنها فردی است که هم مسئولیت مدیرعاملی سازمان و هم شرکت آبفای استان اصفهان را برعهده داشته و دوره انتقال در زمان وی صورت پذیرفته است.
وی گفت: از آن پس مسئولیت مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بر عهده آقایان مسعود ابکاء، محمود دادگو، پرویز ابراهیمی، عبدالجواد زعفرانی، سید محمدرضا فخرایی و هاشم امینی بوده است.
سرپرست گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان گفت: بررسی ها نشان می دهد مرحوم سید کمال رضوی در سه مقطع و آقایان جواد شعربافچی زاده و عبدالجواد زعفرانی در دو مقطع جداگانه این مسئولیت را بر عهده داشته اند.
خورسندی گفت: در این میان طولانی ترین زمان مسئولیت، مربوط به مهندس سید امیر سعید موسوی حجازی با 133 ماه و کوتاه ترین زمان، مربوط به نخستین دوره مسئولیت مهندس عبدالجواد زعفرانی با چهار روز بوده است.
وی با اشاره به این که پس از مهندس حجازی، طولانی ترین دوره مسئولیت مدیرعاملی آبفای استان اصفهان مربوط به مهندس هاشم امینی با 123 ماه است افزود: ایشان از مرداد 1389 مسئولیت مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اصفهان را بر عهده داشته و با اجرای قانون یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی از تاریخ دوم بهمن ماه 1398 به عنوان مدیرعامل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان به فعالیت خود داده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد