hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جزئیات پیشنهاد ممنوعیت یک‌ماهه سفر به استان بوشهر/ استاندار: تصمیم نهایی با ستاد ملی کرونا است

جزئیات پیشنهاد ممنوعیت یک‌ماهه سفر به استان بوشهر/ استاندار: تصمیم نهایی با ستاد ملی کرونا است

استاندار بوشهر از ارائه پیشنهاد ممنوعیت یک‌ماهه سفر به این استان به ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر، با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی و نقش نیروی انتظامی در کنترل ترددها در جلوگیری از مسافرت به استان اظهار داشت: خدمات نیروی انتظامی در این بخش قابل تقدیر و سپاسگزاری است چراکه اجرای این برنامه‌ها سبب کاهش مبتلایان به کرونا شده است.
وی با تاکید بر نقش مهم مردم برای گذر از شرایط حاد کرونایی بیان کرد: همکاری و مشارکت مردم در رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی می‌تواند جامعه را از انتشار و ابتلا به ویروس کووید 19 مصون کند.
استاندار بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات ستاد مقابله با کرونا، از فرمانداران شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر خواست با جدیت مصوبات ستاد استانی کرونا را پیگیری و اجرا کنند.
گراوند با تاکید بر تشکیل قرارگاه عملیاتی، نظارتی و بازرسی ستاد مقابله با کرونا در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تصریح کرد: راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی، نظارتی و بازرسی ستاد مقابله با کرونا در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با همکاری فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است.
وی از ارائه پیشنهاد ممنوعیت تردد به استان بوشهر به مدت یک‌ماه از عصر چهارشنبه تا جمعه شب هرهفته به ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و بیان کرد: پیشنهاد ممنوعیت سفر به استان بوشهر در 3 روز منتهی به پایان هفته  به مدت یک ماه به ستاد ملی مقابله به کرونا ارسال شده است که با اجرایی شدن آن سفر به استان ممنوع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نصب چادر در سواحل استان بوشهر ممنوع است تصریح کرد: شهرداران موظف به پیگیری و حسن اجرای این مصوبه در نقاط مختلف استان بوشهر هستند.
استاندار بوشهر با تاکید بر عملیاتی شدن تعطیلی مشاغل گروه‌های 2، 3 و 4 بعد از ساعت 18 افزود: این مصوبه در شهرهای بوشهر و برازجان باید عملیاتی شود و فعالیت این گونه مشاغل پس از ساعت 18 ممنوع است.
گراوند از استمرار تعطیلی حضوری مدارس استان بوشهر تا هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: رستوران‌های بوشهر تنها مجاز به فعالیت به صورت بیرون‌بر هستند و تالارهای پذیرایی استان بوشهر از 20 آبان ماه به مدت 2 هفته تعطیل است.
وی با بیان اینکه بانک‌ها موظف به ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به مراجعه کنندگان هستند از تعطیلی شهربازی‌ها و پارک‌های بادی در نقاط مختلف به مدت 2 هفته از 20 آبان ماه خبر داد.
استاندار بوشهر با تاکید بر تشکیل گروه پیام‌آوران سلامت در راستای افزایش آگاهی مردم در رعایت مقابله با کرونا تصریح کرد: این گروه با مدیریت دفتر امور اجتماعی استانداری و همکاری هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد به منظور تشویق مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد