hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۳۱۵ وسیله نقلیه در ایلام جریمه ۵۱۰ هزار تومانی شدند

۳۱۵ وسیله نقلیه در ایلام جریمه ۵۱۰ هزار تومانی شدند

 رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به اجرای طرح محدودیت های کرونایی در جاده های ایلام، گفت: در این مدت ۳۱۵ وسیله نقلیه در ایلام جریمه ۵۱۰ هزار تومانی شده اند.
رضا همتی زاده  اظهار کرد: نقش آفرینی ماموران پلیس راه در اجرای طرح امنیت و سلامت محور برای پیشگیری از قطع زنجیره‌ای موج سوم ویروس کرونا قابل تقدیر است.
وی گفت: در اجرای طرح مذکور تعداد ۱۸ تیم گشتی محسوس پلیس راه استان با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، عوامل انتظامی و امدادی به صورت فعال و در طول شبانه روز در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر و محدودیت ترافیکی ایجاد کردند.
وی ادامه داد: در حاشیه این طر ح تعداد ۳۱۵ دستگاه خودرو متخلف توسط ماموران پلیس راه به دلیل عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی با مبالغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون شده و همچنین تعداد ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه دیگر در مبادی ورودی استان پس از تذکر و ارشاد نسبت به عودت آنها اقدام کردند.
همتی زاده گفت: هدف از اجرای این طرح حفظ سلامت و صیانت از شهروندان و ارتقای سطح سلامتی آنها برای پیشگیری از قطع زنجیره‌ای ویروس کرونا به اجرا در آمده است.
وی در پایان از تلاش و زحمات کارکنان پلیس راه و دیگر دستگاه‌ها که در اجرای این طرح با پلیس راه تعامل و همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد