hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > عشق ٢٠ ساله جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی!

عشق ٢٠ ساله جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی!

کاظمیان چندماه قبل در مصاحبه‌ای گفته بود مونیکا جذاب‌ترین و زیباترین زن دنیا است


همانطور که احتمالا شما هم باور نمی‌کردید در هیاهوی مشکلات و بحران‌های شدید اقتصادی رایج در کشور که زندگی مردم را تحت‌تاثیر قرار داده و همچنین جنجال‌ها و اخبار پرسروصدای همیشگی فوتبال ایران، با ابراز علاقه شدید جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی رو به رو شوید،‌ ما هم فکرش را نمی‌کردیم که قرار باشد درباره این اتفاق در این وضعیت گزارش بنویسیم! اما یکشنبه شب گذشته جواد کاظمیان تولد مونیکا بلوچی را به شکلی جنجالی در اینستاگرام خود تبریک گفت تا به سوژه داغ فوتبال ایران و شبکه‌های مجازی تبدیل شود. ماجرایی که جنجال‌های دیگری را به دنبال داشت و ما را مجبور کرد جزییات آن را تبدیل به یک گزارش کنیم.

کاظمیان: ٢٠ سال است عاشق مونیکا هستم
جواد کاظمیان چند ماه قبل در گفت‌وگوی ویدیویی با برنامه اینترنتی مهرداد میناوند هم به عشق مونیکا بلوچی به شکلی ویژه اعتراف کرده بود، اما در آن مقطع این اتفاق سروصدای زیادی ایجاد نکرد. در آن مصاحبه وقتی میناوند از جواد سوال کرد تا به حال عاشق شدی پاسخ ستاره سابق پرسپولیس جالب بود. او گفت: «فقط یک بار! من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده هفده سالگی او را دوست دارم و در این بیست سالی که عاشق او هستم و مونیکا را شناخته‌ام به نظرم او زیبا‌ترین و جذاب‌ترین زن دنیاست.» با چنین علاقه‌ای که کاظمیان نسبت به بلوچی قبلا از خود نشان داده بود باز هم انتشار پست اینستاگرامی برای تبریک تولد این بازیگر ٥٤ ساله سرشناس ایتالیایی جنجال‌ساز و برای خیلی‌ها عجیب بود.
تبریک تولد با یک شعر عاشقانه و پاسخ بازیگر سرشناس
جزییات پست اینستاگرامی تبریک تولد کاظمیان برای مونیکا بلوچی هم نکات جالب توجهی دارد. جواد جدا از اینکه به زبان انگلیسی تولد را تبریک گفته غزلی هم از محمد مهدی سیار در کپشن پست خود قرار داده که به این شرح است:«چه بگویم؟ نگفته هم پیداست/ غم این دل مگر یکی و دو تاست؟/به هم‌ام ریخته‌ست گیسویی/ به هم‌ام ریخته‌ست مدّت‌هاست» این شعر بدون تردید میزان علاقه و عشق او به بازیگر پرآوازه را نشان می‌دهد. جالب اینجاست که بلوچی هم زیر پست جواد کاظمیان از او تشکر کرده و دوباره کاظمیان به پیام تشکر مونیکا بلوچی واکنش نشان داده است.
خبری که مثل بمب منفجر شد
بعد از این اتفاقاتی که رخ داد، خبر تبریک تولد کاظمیان به مونیکا و سپس تشکر خانم بازیگر مثل بمب در فضای مجازی منفجر شد. اکثر کاربران در شبکه‌های مجازی به این موضوع واکنش نشان دادند. ایرانی‌ها طبق معمول به صفحه اینستاگرام بلوچی و کاظمیان هجوم بردند و کاری کردند کارستان. بدون تعارف باید بنویسیم که اگر کامنت‌های زیر پست‌های کاظمیان و بلوچی را بخوانید حسابی خواهید خندید!
انصاریان از بلوچی برای کاظمیان خواستگاری کرد
با ورود علیرضا انصاریان همبازی سابق کاظمیان در پرسپولیس اما ماجرا شکلی خنده‌دارتر به خود گرفت. انصاریان ابتدا در واکنش به کامنت مونیکا برای جواد زیر پست این فوتبالیست سابق نوشت:«وای وای جواب داد. فقط زبان چی کار کنی؟ فارسی بلد نیست. الان من باهاش خارجی حرف می‌زنم» انصاریان اما با کامنتی که زیر پست مونیکا بلوچی نوشت جنجال را به اوج خود رساند و به زبان فارسی از مونیکا بلوچی برای جواد کاظمیان با نوشته‌ای حیرت‌انگیز خواستگاری کرد. انصاریان نوشت:«سلام مونیکا جون. دوست من جواد کاظمیان تورو دوس داره. جواد تولد ننه و باباشو نمیدونه ولی تولد تورو می‌دونه. کی بیایم خدمت خانواده دست بوسی و غلام شما بشه جواد ما؟»
کاظمیان: درباره این اتفاقات حرفی نمی‌زنم
با تمام این اتفاقاتی که افتاد روز گذشته با جواد کاظمیان تماس گرفتیم تا درباره این جنجال بزرگ و اتفاقاتی که به خاطر علاقه او به مونیکا بلوچی افتاده با او صحبت کنیم که این ستاره سابق فوتبال ایران تمایلی به صحبت درباره این موضوع از خود نشان نداد. کاظمیان به روزنامه شهروند گفت:« فقط درباره فوتبال هر سوالی داشته باشید صحبت می‌کنم.» وقتی به او گفتیم موضوع مونیکا بلوچی در فضای مجازی سروصدای زیادی ایجاد کرده و مورد توجه مردم قرار گرفته هم تاکید کرد:« به آن‌چه  در فضای مجازی اتفاق می‌افتد کاری ندارم و صحبتی درباره‌اش نمی‌کنم.»

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد