hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پنج شهرستان هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند

پنج شهرستان هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهرستان‌های بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر و حاجی آباد در وضعیت قرمز قرار دارند. تعداد بیماران بستری در آی سی یو رو به افزایش است.
حسین فرشیدی بیان داشت: در شبانه روز گذشته، ۳ بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌ها به ۸۵۲ نفر افزایش یافت.
وی با بیان اینکه تعداد مراجعان در هفته گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است و قطعاً در ۲ هفته آینده شاهد افزایش در بیماران آی سی یو خواهیم بود، تصریح کرد: در هفته گذشته ۳۱۵ بیمار جدید در بخش‌های کووید استان بستری شدند که از این شمار ۴۱ بیمار جدید در بخش‌های ویژه و آی سی یو منتقل شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: روزانه ۶ بیمار کرونایی بستری می‌شوند که از این شمار ۲ بیمار بخش آی سی یو منتقل می‌شود و از دستگاه‌های تنفسی استفاده می‌کند.
فرشیدی با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۱۴ مورد فوتی داشتیم که هفته قبلش ۱۳ مورد مورد بود و به طور متوسط روزانه ۲ فوتی داشتیم، بیان کرد: شهرستان‌های بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر و حاجی آباد در وضعیت قرمز قرار دارند و باید دستورالعمل‌های بهداشتی را شدیدتر رعایت کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه بیماران اگر علائم پیدا کردند حتماً و زود هنگام به مراکز درمانی مراجعه کنند و کسانی که زود مراجعه می‌کنند راحت و سریع‌تر درمان می‌شوند، اظهارداشت: کسانی که علایمی همچون گلودرد، سردرد، تنگی نفس و کوفتگی داشتند پس از مراجعه به پزشک حتماً خود و خانواده اش ۱۴ روز قرنطینه خانگی باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از مردم انتظار داریم همچنان همانند گذشته همکاری کنند تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان و موارد بد حال و مرگ و میر در هرمزگان باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد