hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اگر مردم منوجان رعایت نکنند، با تلفات سنگین موج سوم کرونا روبرو خواهیم شد

اگر مردم منوجان رعایت نکنند، با تلفات سنگین موج سوم کرونا روبرو خواهیم شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان منوجان گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، در موج سوم کرونا تلفات سنگینی خواهیم داد که متاسفانه تنها بیمارستان این شهرستان جوابگوی ازدحام بیماران نخواهد بود.
"مهران محمودی" در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز اعمال محدودیت های کرونایی در این شهرستان گفت: با کمک اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت تذکرات لازم به مراکز توزیع کالاهای تنظیم بازار داده شده است اما باز بصورت موردی تجمعاتی در بعضی از مکان‌ها وجود دارد. 
وی عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم در شدت موج سوم کرونا را مؤثر عنوان کرد و افزود: در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم در موج سوم کرونا تلفات سنگینی خواهیم داد که متاسفانه تنها  بیمارستان این شهرستان بعلت کمبود امکانات، جوابگوی ازدحام بیماران نخواهد بود. 
مدیریت شبکه بهداشت و درمان منوجان بر نصب پلاکاردهای هشدار دهنده توسط خودروهای دستگاه های دولتی تاکید کرد و افزود: پیشنهاد شده تمام ادارات دولتی روی بدنه خودروهای خود بروشور و تراکت با موضوع کروناویروس جهت آگاه سازی مردم از خطرات این بیماری نصب کنند. 
محمودی مراسمات عزا و عروسی را به عنوان تجمعات خطر آفرین دانست و اظهار کرد: از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستیم تا اینکه گروه‌های موسیقی را جمع بندی و طینامه ای عدم حضور در مراسمات به آنها اعلام شود. 
وی در ادامه گفت: از نیروی انتظامی تقاضا می شود از ورود خودرو حمل آلات موسیقی از شهرستان‌های مجاور جهت شرکت در جشن ها ممانعت کنند. 
مدیر شبکه بهداشت و درمان منوجان از همراهی گروه‌های موسیقی بومی که بر اساس شیوه نامه های بهداشتی با ستاد کرونا همکاری کرده اند تقدیر کرد و افزود: متاسفانه شاهد حضور گروه‌های موسیقی غیربومی از شهرهای همجوار هستیم که حتما باید با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی رسیدگی و از تردد آنها به منوجان جلوگیری بعمل آید. 
وی از مردم خواست ۳ اصل بهداشتی استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن دست ها را  رعایت کنند و گفت: توصیه می شود برای قطع زنجیره انتقال مردم از دورهمی ها، جشن ها خانگی و تردد غیرضرور خودداری کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد