hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فوت یک معلم در کاشمر بر اثر کرونا

فوت یک معلم در کاشمر بر اثر کرونا

مدیر آموزش و پرورش کاشمر از مرگ اولین معلم در منطقه ترشیز به دلیل مبتلا شدن به کرونا خبر داد.
علی طاهریان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این معلم فرهنگی صبح امروز در سن ۵۰ سالگی بر اثر بیماری کرونا فوت شد، افزود: این فرهنگی گرانقدر به نام محسن کفایی معلم کلاس سوم دبستان شهید همت بوده که بیش از یک هفته در «آی سی یو» تحت مراقب ویژه بوده و بیماری زمینه‌ای هم داشته‌اند که متأسفانه به دلیل بیماری کرونا صبح امروز جان خود را از دست دادند.
وی اظهار کرد: اگر چه در حال حاضر هیچ‌کدام از دانش‌آموزان در بیمارستان بستری نیستند اما تعدادی از دانش آموزان، همکاران مدارس و اداری نیز در قرنطینه خانگی هستند.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر مطرح کرد: بیشترین علت ابتلای دانش‌آموزان، ابتلای پدر و مادر و یا افراد وابسته به آن‌ها بوده است.
وی یادآور شد: به دلیل شرایط قرمز و حاد کرونایی و مصوبه ستاد کرونای شهرستان مدارس همچنان تعطیل هستند و همچنان آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.
طاهریان از همکاران خود درخواست کرد تا در هنگام تدریس به تبادل پیام ارشادی در جهت مراعات مسائل بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشند. همچنین اولیا نسبت به راهنمایی بیشتر دانش‌آموزان در حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خروج کمتر از منزل حساسیت بیشتری داشته باشند.
محسن کفایی معلم کلاس سوم دبستان شهید همت متولد ۱۳۴۹ با ۲۰ سال خدمت صبح امروز چهارشنبه ۱۴ آبان‎ماه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد