hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هر گونه تغییر در فعالیت مترو اصفهان با دستور ستاد استانی مقابله با کرونا

هر گونه تغییر در فعالیت مترو اصفهان با دستور ستاد استانی مقابله با کرونا

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: هر گونه تغییر در فعالیت مترو با دستور ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان انجام خواهد شد، البته تاکنون دستورالعمل جدیدی در این باره به شرکت مترو ابلاغ نشده است.

احمدرضا طحانیان، اظهار کرد: در حال حاضر مترو از ساعت ۶:۱۵ تا ۲۲ با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه در حال سرویس‌دهی به شهروندان است.

وی افزود: پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه در ۲۰ ایستگاه خط یک نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر مسافر جابجا می‌شدند که با توجه به شرایط فعلی و مجازی بودن آموزش مدارس و دانشگاه‌ها، تعداد مسافران به یک سوم کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۳۰ هزار نفر با استفاده از مترو سفرهای درون شهری خود را انجام می‌دهند، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای کاهش ابتلای شهروندان به کرونا در مترو، گفت: حفظ سلامت شهروندان دغدغه مهم مدیران شهری است به همین جهت از اواخر اسفند ماه مترو تعطیل شد و تا اواخر خردادماه سال جاری این تعطیلی ادامه یافت؛ پس از آن با خرید دستگاه ضدعفونی فرابنفش UVC و آموزش استفاده از آن به کارکنان نسبت به ضدعفونی واگن‌های مترو اقدام شد.

طحانیان خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد مسافران مترو از ماسک استفاده می‌کنند و در ایستگاه‌های مترو ماسک با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کابین، درب و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدایی مناسب ضد عفونی می‌شود، تصریح کرد: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف دریافت پول از گیشه‌های فروش بلیت و رعایت فاصله‌گذاری در مقابل گیشه‌ها، سکوهای انتظار و داخل واگن‌ها از جمله اقدامات در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، از امروز _۱۴ آبان‌ماه ۹۹_ به مدت ۱۰ روز مرکز استان شامل کلانشهر اصفهان به اضافه بهارستان، سپاهان شهر و همه شهرهای کلانشهر اصفهان مشمول محدودیت فعالیت مشاغل سه و چهار می‌شود که شامل حمل و نقل عمومی نیز است، اما تاکنون دستورالعمل جدیدی مبنی بر تغییر در فعالیت شرکت مترو اعلام و ابلاغ نشده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد