hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > آغاز مرحله دوم غربالگری سلامت کارکنان شهرداری سمنان

آغاز مرحله دوم غربالگری سلامت کارکنان شهرداری سمنان


سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از آغازمرحله دوم طرح غربالگری سلامت کارکنان شهرداری سمنان خبر داد . 

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران، محسن مظاهری سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با اعلام این خبر گفت: شهرداری سمنان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ارائه بسته های مواد ضدعفونی و توصیه های بهداشتی به کارکنان، خدماتی را در راستای کمک به کاهش آثار شیوع این ویروس ارائه کرده است . 
مظاهری افزود : با آغاز به کار مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان طرح پایش سلامت کارکنان در دستور کار قرار گرفت وتاکنون برای  300 نفر از پرسنل شهرداری پرونده سلامت تشکیل شده است . 

وی با اشاره به نتایج ارزیابی مرحله اول غربالگری افزود : در مرحله اول این طرح که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان در شهریور ماه انجام شد میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط کارکنان مناطق سه گانه و سازمان ها پایش شد و مشخص شد بالاترین میزان رعایت پروتکل‌ها در آنها انجام شده که از این رو با توجه به اهمیت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، لازم است شهروندان نیز در مراجعه به این سازمان ،این مهم را مورد توجه قرار دهند .

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از آغاز مرحله دوم غربالگری سلامت کارکنان شهرداری سمنان خبر داد و گفت: در مرحله دوم غربالگری سلامت ، میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی فردی و سازمانی کارکنان و همچنین علایم احتمالی آلودگی به ویروس کرونا مورد ارزیابی قرار می گیرد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد