hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توضیح دادستان شوش درباره بازداشت تعدادی از کارگران نیشکر هفت‌تپه

توضیح دادستان شوش درباره بازداشت تعدادی از کارگران نیشکر هفت‌تپه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش با تایید خبر بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.
مصطفی نظری اظهار کرد: با پیگیری مستمر رئیس کل دادگستری خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، کارگران شرکت نیشکر هفت تپه حقوق خود را تا مردادماه دریافت کردند و مابقی حقوق آنان نیز با پیگیری‌های صورت گرفته به تدریج پرداخت می‌شود.
به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی در خصوص علت بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه نیز افزود: چند روز پیش تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب با راه اندازی تجمعات کارگری و ایجاد هیاهو جلوی درب کارخانه و ممانعت از ورود مدیرعامل، باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش شدند که با دستور قضایی قاضی کشیک بازداشت شدند لذا با توجه به عدم توانایی ارائه وثیقه درنظر گرفته شده، هنوز در بازداشت به سر می‌برند.
دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: با توجه به فصل تولید و بهره‌برداری کارخانه و با توجه به منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال جهش تولید نامگذاری کرده‌اند و همچنین تاکیدات رئیس محترم قوه قضائیه در خصوص حمایت از تولید ملی، با هرگونه ایجاد ناامنی و ممانعت از تولید، برخورد قانونی مناسب می‌شود.
نظری تصریح کرد: حقوق و دستمزد شهریورماه کارگران آماده شده و به زودی پرداخت می‌شود و تا پایان سال پرداخت حقوق‌ها مستمرا و به روز انجام می‌شود لذا کارگران شریف شرکت نیشکر هفت تپه از این جهت دغدغه‌ای نداشته باشند.
وی افزود: از کلیه کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی و مردم عزیز شهرستان شوش انتظار داریم با همدلی، اجازه ندهند چرخ کارخانه‌ها از حرکت باز بایستد و تولید متوقف شود.
دادستان عمومی و انقلاب شوش همچنین هرگونه بیماری و انتشار ویروس کرونا در زندان دزفول را تکذیب کرد و گفت: هیچ کدام از کارگران بازداشت‌شده شرکت نیشکر هفت تپه به کرونا مبتلا نشده‌اند و همگی در سلامت کامل هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد