hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۵ محور ورودی استان اصفهان کنترل می‌شود؛ ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به کلانشهر اصفهان

۵ محور ورودی استان اصفهان کنترل می‌شود؛ ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به کلانشهر اصفهان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ورود خودروهای غیربومی به کلان شهر اصفهان و خروج خودروهای بومی از استان از ساعت ۱۲ امروز تا پایان ساعت ۲۴ جمعه شب ممنوع است.

حجت الله غلامی، با اشاره به محدودیت‌های جدید کرونایی اظهار داشت: در 5 شهرستانی که قبلا موظف به رعایت محدودیت‌ها کرونایی بودند، به مدت یک هفته دیگر محدودیت در گروه‌های شغلی 2 و 3 و 4  تمدید شد.

وی افزود: در سه شهرستان کاشان، شهرضا و مبارکه به مدت یک هفته محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شود و همچنین در  کلان شهر اصفهان محدودیت‌های شغلی گروه 3 و 4 اعمال خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان وضعیت تردد طبق بخشنامه ابلاغی کمیته انتظامی اجتماعی زیر مجموعه ستاد ملی گفت: ممنوعیت ورود خودروهای  غیربومی به کلان شهر اصفهان از امروز تا روز پایان روز جمعه اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: جرایم 500 هزار تومانی هم برای رانندگان متخلف در نظر گرفته شده که در صورت عدم رعایت مقررات محدودیت‌های کرونایی اعمال قانون می‌شود.

غلامی ادامه داد: خروج خودروهای بومی از استان اصفهان نیز ممنوع است و 5 ورودی اصلی مبارکه، فولادشهر، شاهین شهر، محور نایین –سگزی و مبارکه مشابه محدودیت‌های قبل کنترل می‌شود.

وی با اشاره وضعیت کرونا در استان و کشور اظهار داشت: متاسفانه روند ابتلا و فوتی‌های ناشی از کرونا شیب افزایشی دارد و از شهروندان درخواست می‌کنم از ترددهای غیرضروری برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان خودداری کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد