hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های شدید کرونایی به ۸ شهرستان اصفهان رسید

محدودیت‌های شدید کرونایی به ۸ شهرستان اصفهان رسید

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس تصمیمات جدید محدودیت کلی برای شهر اصفهان اعمال نشده است، گفت: از امروز سه شهرستان کاشان، شهرضا و مبارکه همانند پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، سمیرم، نجف آباد و شاهین شهر محدودیت های شدید کرونا در آنها اجرا شود.
رسول جهانگیری  در خصوص محدودیت های جدید کرونایی، اظهار کرد: هفته گذشته پنج شهرستان استان مشمول محدودیت های کرونایی شدند، اما با تصمیمات جدید محدودیت های شدید کرونا مشمول ۳ شهرستان دیگر استان شد.
وی افزود: قرار است از امروز سه شهرستان کاشان، شهرضا و مبارکه همانند پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، سمیرم، نجف آباد و شاهین شهر محدودیت های شدید کرونا در آنها اجرا شود.
رئیس اتاق اصناف اصفهان در خصوص وضعیت محدودیت های کرونایی اصفهان نیز، گفت: قرار است مشاغلی که در گروه چهار قرار گرفته اند، از امروز در اصفهان تعطیل شوند.
به گفته جهانگیری، مشاغل گروه چهار شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی می‌شود که به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.
وی تصریح کرد: باید توجه کرد که بر اساس تصمیمات جدید محدودیت کلی برای شهر اصفهان اعمال نشده است و تنها در بحث ترددها از ۱۲ ظهر امروز ۱۲ آبان تا ۱۲ شب جمعه ورود و خروج خودروها به کلانشهر اصفهان کنترل می شود.
رئیس اتاق اصناف اصفهان در خصوص برخی انتقادها به صنف نانوایان در رعایت نکردن درست پروتکل های مربوط به کرونا، اظهار کرد: بررسی وضعیت نانوایان را در دستور کار قرار داده ایم و در حال برنامه ریزی برای کاهش مشکلات آنها هستیم.
وی افزود: نانوایان شرایط خاص خود را دارند، اما مشکل در تحویل نان و کارت برای هزینه نان است و شاهد برخی تخلفات هستیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد