hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > علیپور: شرایط کسب سهمیه المپیک را برای خودم مهیا می‌کنم

علیپور: شرایط کسب سهمیه المپیک را برای خودم مهیا می‌کنم

کاراته کای تیم ملی کشورمان درباره شرایط خود در راه المپیک توضیحاتی را بیان کرد.
رزیتا علیپور بازیکن تیم ملی کاراته، درباره شرایط تمرینات خود عنوان کرد: تمرینات را طبق روال همیشگی زیر نظر مربی اختصاصی و سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی پیگیری می‌کنم. با آرامش تمرینات را دنبال می کنم.
او ادامه داد: با توجه به زمان زیادی که تا مسابقات کسب سهمیه المپیک داریم، بیشتر تمرکز و تلاش خود را روی  تمرینات و پوشش دادن نقاط ضعف قرار داده ام. در کنار تمرینات کاراته برنامه‌ بدنسازی را هم به صورت مرتب از مربی بدنساز تیم می گیرم و تمرین می کنم. با سرمربی تیم ملی  هم در مورد مسائل مختلف فنی و نحوه تمرینات در ارتباط هستم.
بازیکن تیم ملی کاراته گفت: قطعا فرصت المپیکی شدن را با تلاش و انگیزه‌ای بالا برای خودم مهیا می‌کنم. شرایط خوبی در وزنم داشته و شناخت خوبی هم از رقبا دارم. من در این سال‌ها تجربه  مسابقات  مختلفی را کسب کرده ام. تلاش می کنم بهترین نتیجه را در مسابقات پیش رو و رقابت های سهمیه المپیک کسب کنم.
علیپور درباره احتمال برگزاری اردوی تیم ملی اظهار کرد: همیشه سعی کرده ام در اردو‌های تیم ملی سخت و جدی و در عین حال با نشاط و امیدوار تمرین کنم. قطعا بعد از ۸ ماه تعطیلی اردوها دلتنگ تمرین با ملی پوشان دیگر هستم. فضای اردو‌های تیم ملی مسابقه‌ای و رقابتی است و به نظرم همین موضوع باعث افزایش انگیزه بازیکنان می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد