hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سمیعی: باید کمک کنیم پرسپولیس قهرمان آسیا شود

سمیعی: باید کمک کنیم پرسپولیس قهرمان آسیا شود

مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس در اولین روز کاری خود در باشگاه پرسپولیس حاضر و توضیحاتی را بیان کرد.
جعفر سمیعی مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس درباره حضور خود در این باشگاه بیان کرد: در ابتدا از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تشکر می‌کنم. من برنامه‌های خودم را چند روز قبل به صورت رسمی اعلام کرده ام. هدف من این است که تمام توان خود را به کار بگیرم و به ۵ هدف اصلی خود که اولین آن قهرمانی پرسپولیس در باشگاه‌های آسیا است برسم.
او گفت: برای این قهرمانی بزرگ همه باید دست به دست هم بدهیم تا این افتخار بزرگ نصیب ما شود و ۲۹ آذر یک جشن ملی را در ایران برگزار کنیم.
او در ادامه اظهار کرد: من هنوز با کادر فنی و یحیی گل محمدی صحبت نکرده ام، اما کادر فنی پرسپولیس کار خود را بلد است چرا که آن‌ها توانستند با این شرایط سخت تیم را به فینال آسیا برسانند و قطعا از آن‌ها حمایت خواهم کرد. بزرگترین مشکل پرسپولیس مشکلات مالی است. هدف دوم من برطرف کردن مشکلات مالی و دنبال کردن خصوصی سازی باشگاه است تا هرچه زودتر این باشگاه وارد بازار سرمایه و بورس شود.
سمیعی اظهار داشت: طبق قانون من دیگر نمی‌توانستم مدیرکل حراست باشم و باید از این سمت استعفا می‌کردم. هدف من این است که از شکوری به عنوان معاون اجرایی باشگاه استفاده کنم. او می‌تواند کمک بسیاری به من کند. از این پس اخبار مهم باشگاه توسط سخنگوی جدید اعلام خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد