hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > رغبتی: از هیات مدیره پرسپولیس استعفا داده‌ام

رغبتی: از هیات مدیره پرسپولیس استعفا داده‌ام

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص شرایط این باشگاه توضیحاتی داده است.
علی رغبتی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص وضعیت این باشگاه گفت: خوشبختانه سمیعی و شکوری از امروز به صورت رسمی کار خود را در باشگاه آغاز خواهند کرد و تمام کارها زیر نظر این عزیزان انجام می شود.
وی افزود: من استعفای خودم را از هیات مدیره تحویل داده‌ام برای تصمیم گیری در این خصوص باید مجمع باشگاه تشکیل جلسه دهد و سپس با استعفای من موافقت یا مخالفت کنند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا رسول پناه از ریاست هیات مدیره باشگاه هم استعفا کرده است، گفت: در این خصوص بی اطلاع هستم و باید خود رسول پناه صحبت کنید.
وی تصریح کرد: در حال حاضر باشگاه یک عضو هیات مدیره کمتر دارد اما اگر با استعفاها موافقت شود نفرات بیشتری می توانند جایگزین شوند.
رغبتی در واکنش به انتقاد برخی نمایندگان مجلس به انتخاب سمیعی گفت: هر سازمانی در خصوص مسایل زیر مجموعه خود اختیاراتی دارد و البته نظر نمایندگان مجلس برای ما محترم است. ما در خیلی جاها به کمک نمایندگان نیاز داریم که امیدوارم در این مسایل آنها به کمک کنند.
وی در خصوص اضافه شدن سمیعی به هیات مدیره باشگاه اظهار داشت: در خصوص حضور سمیعی در هیات مدیره هم باید اعضای مجمع تصمیم گیری کنند و ما نظری در این رابطه نمی توانیم بدهیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد