hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۱۵۴ بیمار مبتلا به کرونا طی یک روز در بیمارستان های همدان

بستری ۱۵۴ بیمار مبتلا به کرونا طی یک روز در بیمارستان های همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش عادی بیمارستان‌های همدان و ۲۴ نفر در آی سی یو بستری شده اند.
محمد طاهری صبح پنج شنبه در کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا بابیان اینکه مراکز ۱۶ ساعته درمان آماده پذیرش و خدمات به مردم در بیماری کرونا است، گفت: هر ۳ تا ۴ دقیقه یک فوت ناشی از کرونا در کشور ثبت می‌شود.
طاهری با بیان اینکه اگر شرایط به این شکل ادامه پیدا کند نگران افزایش آمار در ماه‌های آینده هستیم، افزود: از مردم انتظار داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کاهش آمار ابتلاء کمک کنند.
وی با بیان اینکه برخی افراد دارای علائم به پزشک مراجعه نمی‌کنند و پروتکل‌ها را هم رعایت نمی‌کنند، گفت: همین امر یکی از دلایل بالا رفتن آمار ابتلاء به کرونا در کشور و استان همدان است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: مسافرت‌ها به علت کاهش ایمنی بدن، خستگی و تغییر آب و هوا و رژیم غذایی باعث ابتلاء به کرونا می‌شود و هر چه مسافرت‌ها کمتر باشد آمار ابتلاء کاهش پیدا می‌کند.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در استان همدان نیز گفت: آمار پذیرش‌های جدید بیماران کرونایی از ترخیص‌ها بیشتر شده و این یک هشدار است
اسدالله ربانی با بیان اینکه موج سوم خطرناک‌تر از قبل است و باید جدی گرفته شود، گفت: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید همچون گذشته طی تعامل با ستاد استانی کرونا نسبت به آگاهی بخشی به جامعه تلاش کنند.
وی گفت: همه مردم جامعه و همه اصناف از دولت تا بخش خصوصی باید شرایط را جدی بگیرند چراکه آمار ۴۰۰ فوتی در کشور در یک روز و میانگین ۱۳ نفر فوتی در استان همدان نشانه شرایط سخت و هشدار کرونایی در سطح جامعه است که باید جدی گرفته شود.
ربانی با بیان اینکه آمار بستری‌های جدید در استان همدان نسبت به ترخیص‌ها بیشتر شده و باید با رعایت پروتکل‌ها به کاهش آمار مبتلایان کمک کنیم، گفت: موج سوم بیماری خطرناک‌تر از گذشته است و باید مردم مراقبت کنند شرایط از این بدتر نشود.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در استان همدان تاکید کرد: رسانه‌ها باید همچون گذشته در آگاهی بخشی مردم از شرایط کنونی جامعه با ستاد استانی کرونا همکاری کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد