hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > نمکی: من هرگز سوار قطار سیاست نشدم

نمکی: من هرگز سوار قطار سیاست نشدم

وزیر بهداشت گفت: من هرگز سوار قطار سیاست نشدم و خودم را به هیچ قطب قدرتی پیوند نزدم.
سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست با جمعی از هنرمندان، جانبازان و ایثارگران به مناسبت حماسه ۹ آبان اظهار کرد:  هنر زبان گفت و گوی عاشقی است، گروهی از هنرمندان در برج‌ها می نشینند و گروهی مانند پرویز پرستویی کنار مردم هستند، من از روز نخست کودکی تنها بودم و شاید خداوند مرا برای روزهای سخت آفریده باشد.
او ادامه داد: ما با سیلاب های سنگین در ۲۶ استان در نوروز امسال مواجه بودیم و این افتخار کسب شد که با وجود لاشه های گاومیش ها در سیلاب ها یک اپیدمی در ایران ثبت نشد و نماینده سازمان جهانی بهداشت وقتی دانشجویان ایرانی را از ووهان بازگرداندیم نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت که ایران توانست سیلاب ها را بدون یک مورد اپیدمی کنترل کند و در مبارزه با کرونا هم موفق خواهد بود.
نمکی گفت: سیاست و درگیری در نگاه های سیاسی موضوعی بود که مطرح شد و خوشبختانه من هرگز سوار قطار سیاست نشدم، پدرم راننده کامیون و مادرم قالیباف بود و خودم را به هیچ قطب قدرتی پیوند نزدم و خودم را مدیون مردم می دانم و به هر شهری می روم اول به مزار شهدا سر می زنم و می گویم می ترسم روز قیامت شرمنده شما شوم.

وزیر بهداشت تمام مردم سرزمینم هستم

وزیر بهداشت گفت: من ذره اقیانوس مهربانی و خاک پای مردم ایران هستم و همیشه گفته ام من وزیر بهداشت تمام مردم سرزمینم هستم و وزیر شیعه و سنی و بی دین و زندانی محکوم به اعدام و ... هستم و خود را متعهد به پاسداری سلامت همه مردم می دانم و اگر جایی ابراز علاقه می کنم به دلیل عاشقی است و من دست شما هنرمندان را می بوسم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد