hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > چمن مصنوعی روستای رکن آبادبردسکن آماده بهره برداری و افتتاح شد.

چمن مصنوعی روستای رکن آبادبردسکن آماده بهره برداری و افتتاح شد.

چمن مصنوعی روستای رکن آباد با تاییدیه آزمایشگاه شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان آماده بهره برداری و افتتاح می باشد.

بردسکن علی رضایی پایگاه خبری رویداد ایزان-: ریاست اداره ورزش و جوانان بردسکن در گفت و گویی به خبرنگار ما بااعلام مطلب فوق  گفت:در سال۱۳۹۷ باتوجه به تفاهم نامه وزارت ورزش وجوانان با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بالغ بر صد چمن مصنوعی با مشارکت دهیاری ها و شورای اسلامی شهر و روستا مورد تایید قرار گرفت.

 محمددانشور ثانی افزود:پس از آن با تلاش نماینده وقت بردسکن و فرماندار ۵ سهمیه برای شهرستان بردسکن به استانداری و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام گردید.سپس در ادامه زمین چمن مصنوعی توسط خیر آفای محمدرضا نخعی به اداره ورزش و جوانان اهدا گردید ودهیار آقای همایونی و دیگر اعضای  شورای اسلامی روستا با مشارکت خیرین و حمایت بخشدار مراحل زیرسازی و آماده سازی  زمین چمن مصنوعی برابر نقشه های دفتر فنی ورزش و جوانان آغاز گردید.

وی ادامه داد:پس از اتمام تعهدات دهیار و شورا تخصیص اعتبار چمن با شیوع ویروس کرونا در سال ۹۸ با مشکل مواجه گردید.اما در ادامه در سال ۹۹ با پیگیری نماینده مجلس و فرمانداری و دهیاری و شورا وهمچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان و بذل توجه ریاست برنامه وبودجه و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی این پروژه بالاخره در آبان ماه ۹۹ تکمیل و آماده بهربرداری گردید.

دانشور ثانی در خاتمه یادآور شد:امیداست این پروژه مایه خیر و برکت برای همه جوانان منطقه باشد و انشاءا... پس از هماهنگی های لازم به زودی شاهد افتتاح پروژه که علی رغم تنگناههای اقتصادی و اعتباری ورزش و جوانان و دولت و پیگیری همه مسولین محلی تکمیل شد باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد