hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > با مناطق پرخطر کرونایی در استان قزوین آشنا شوید

با مناطق پرخطر کرونایی در استان قزوین آشنا شوید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بیشترین میزان مبتلایان به کرونا در استان متعلق به شهرستان قزوین است و بعد از آن شهرستان تاکستان بیشترین میزان ابتلا به کرونا در سطح استان را دارد.
پیمان نامدار در پاسخ به این سؤال که چه مناطقی از استان قزوین بیشترین جمعیت مبتلایان به کرونا را در خود جای می‌دهند، اظهار داشت: بیشترین میزان مبتلایان به کرونا در استان متعلق به شهرستان قزوین است و بعد از آن شهرستان تاکستان بیشترین میزان ابتلا به کرونا در سطح استان را دارد.
وی اضافه کرد: بیشترین مبتلایان به کرونا در شهرستان قزوین متعلق به خیابان مینودر و روستای شینقر هستند که البته مینودر از ابتدای ایجاد بحران شیوع کرونا در استان همواره جزو مناطق پرخطر قرار داشته؛ ولی روستای شینقر به تازگی به فهرست نقاط پرخطر کرونایی استان اضافه شده است.
نامدار ادامه داد: همچنین بیشترین میزان ابتلا به کرونا در شهرستان تاکستان در خیابان‌های غفاری و فکوری شهر تاکستان اتفاق افتاده و در مناطق روستایی این شهرستان هم بیشتر مبتلایان ساکن روستاهای برزلجین و کشمرز هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه به وضعیت ابتلا به کرونا و مناطق پرخطر کرونایی در شهرستان‌های آبیک، البرز و بویین‌زهرا اشاره کرد و گفت:‌ بیشترین مبتلایان به کرونا در آبیک متعلق به مناطق مرکزی این شهر هستند و بیشترین ابتلا به کرونا در شهرستان البرز هم در شهر محمدیه (زیباشهر) اتفاق افتاده است.
نامدار افزود: همچنین در شهرستان بویین‌زهرا بیشترین میزان ابتلا به کرونا مربوط به شهر ارداق است و در حال حاضر کمترین میزان ابتلا به کرونا در کل استان متعلق به شهرستان آوج است که در حال حاضر در وضعیت سفید قرار دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد