hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور از افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان در حوزه‌های درمانی، نگهداری سالمندان در مراکز بهزیستی، افزایش سهم پرداختی به بیماران خاص و... خبر داد.
محمود مرتضایی‌فرد با اشاره به افزایش تعهدات صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه بیمه تکمیلی بازنشستگان اظهار کرد: صندوق به منظور ارتقاء خدمات درمانی به بازنشستگان و تنوع در ارائه آن طی مناقصه‌ای اقدام به امضاء قرارداد با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با همان نرخ سرانه سال گذشته کرده است.
وی گفت: در این قرارداد پوشش گسترده‌ای برای ارائه خدمات اعمال شده است که از آن جمله می‌توان به افزایش دو برابری سقف تمام تعهدات در حوزه درمان بازنشستگان و افزایش سایر تعهدات ویزیت، عینک، سمعک، عصا ، واکر و ویلچر و یک دست دندان اشاره کرد.
مرتضایی فرد ادامه داد: همچنین در این قرارداد سهم  پرداختی به بیماران خاص تا مبلغ 900 میلیون ریال، پرداخت هزینه خسارت تهیه و تأمین واکسن آنفلوآنزا تا سقف یک میلیون ریال برای هر بیمه شده، پرداخت هزینه دارو غیرمرتبط برای بیماران خاص تاسقف یک میلیون ریال، تشکیل پرونده و پرداخت تهیه هزینه انسولین قلمی بیماران دیابتی و همچنین پرداخت ویزیت مرتبط با این بیماران تا سقف یک میلیون ریال افزایش یافته است.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور درباره خدمات  جدید دندانپزشکی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرحی در دست بررسی قرار دارد که ان‌شاءالله بعد از نهایی شدن به اطلاع بازنشستگان صندوق بازنشیتگی کشور خواهد رسید.
وی تصریح کرد: در حال حاضر کمک هزینه خرید یک دست دندان تا مبلغ 3 میلیون ریال برای هر بیمه شده طی قرارداد انعقاد شده با بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ پرداخت می‌شود، اما تمامی خدمات دندانپزشکی فعلا اجرایی نشده است.
مرتضایی فرد ادامه گفت: همچنین ابلاغ  بخشنامه تعهد هزینه نگهداری و مراقبت در خانه‌های سالمندان و مجوز دار از سازمان بهزیستی برای هر بیمه شده تا سقف 7 میلیون ریال در ماه افزایش یافته است علاوه بر آن  تعهد خسارت درمان هزینه مربوط به گفتاردرمانی و کاردرمانی برای بیماران اوتیسم و سندرم دان افزایش یافته است. همچنین تعهدات بیماران بستری و دستورالعمل پرداخت صددرصد هزینه مابه‌التفاوت خسارت دارو که در تعهد بیمه پایه قرار ندارد ابلاغ شده است و درتلاش هستیم خدمات را نسبت به گذشته با کیفیت و سرعت بالایی به  مراجعه‌کنندگان  سرعت ببخشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد