hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رکوردشکنی بیماران بستری کرونا در گناباد

رکوردشکنی بیماران بستری کرونا در گناباد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تعداد بیماران بستری کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۰۳ نفر رسیده که بالاترین آمار از ابتدای شیوع کرونا است.

جواد باذلی  اظهار کرد: تعداد بیماران بستری کرونا بیمارستان علامه بهلول گنابادی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۰۳ نفر افزایش یافته که بیشترین رقم بستری با تست مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به افزایش آمار تست مثبت کرونا در موارد سرپایی و بستری گفت: هم اکنون به طور متوسط روزانه ۵۰ تست مثبت در منطقه تحت پوشش دانشگاه ثبت می‌شود.

باذلی، روند رو به افزایش آمار بیماران بستری کووید ۱۹ را نتیجه کاهش میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، بازگشایی مدارس و عدم رعایت فاصله اجتماعی دانست و از عموم شهروندان خواست تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، از تجمع و دورهمی‌ها پرهیز کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل برداشت گل زعفران نیز از مردم درخواست کرد تا دستوالعمل های بهداشتی را در فرآیند برداشت و جداسازی کلاله از گلبرگ‌ها یا پرکردن گل زعفران، رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: دورهم جمع شدن اعضای فامیل از آداب این ایام است، اما تقاضا داریم به خاطر حفظ سلامت اعضای خانواده این تجمع ها امسال برگزار نشود.

باذلی بیان کرد: متاسفانه از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۱۰۳ بیمار با تست مثبت کرونا در حوزه تحت پوشش این دانشگاه فوت کرده‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد