hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سوار کردن مسافر بدون ماسک ممنوع

سوار کردن مسافر بدون ماسک ممنوع

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: رانندگان تاکسی برای حفظ سلامتی خود و سایر مسافران، باید از سوار کردن مسافران بدون ماسک خودداری کنند.

هادی منوچهری، با اشاره به رعایت نکات بهداشتی در تاکسی‌های شهر، اظهار کرد: در سومین موج شیوع ویروس کرونا، یکی از مشاغل پر خطر، شغل‌های مرتبط با حمل و نقل به ویژه تاکسی‌های شهر است زیرا این افراد در معرض خطر بیشتری قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۵ درصد رانندگان تاکسی از ماسک استفاده می‌کنند، افزود: تاکسی‌های درون شهری اصفهان روزانه سه مرتبه ضدعفونی می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان در صورت استفاده از حمل و نقل عمومی باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و حتماً از ماسک استفاده کنند، گفت: رانندگان تاکسی برای حفظ سلامتی خود و سایر مسافران، باید از سوار کردن مسافران بدون ماسک خودداری کنند.

وی تاکید کرد: تمامی رانندگان تاکسی موظف هستند با مراجعه به سایت سلامت نسبت به ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری بهداشتی خود اقدام کنند.

منوچهری با اشاره به پروژه اصکیف یا پرداخت آنلاین کرایه تاکسی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف استفاده از بارکد خوان در تاکسی‌های شهر افزایش ضریب امینی و امنیت، جلوگیری از برخورد فیزیکی برای تبادل اسکناس به ویژه در شرایط کرونایی همچنین افزایش بهره‌وری و چابک سازی سازمان است.

وی ادامه داد: در مجموع ۹ هزار و ۵۰۰ تاکسی از جمله تاکسی‌های اینترنتی، سرویس مدارس و آژانس‌ها شامل اجرای طرح اصکیف می‌شوند، اما اولویت با تاکسی‌های زرد رنگ است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از دو هزار تاکسی شهر مجهز به سامانه پرداخت هوشمند کرایه از طریق QR کد شده‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد