hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ایستگاه میانی زباله بجنورد تا ۲ ماه آینده منتقل می‌شود

ایستگاه میانی زباله بجنورد تا ۲ ماه آینده منتقل می‌شود

مدیرعامل سازمان پسماند خراسان شمالی از آماده سازی زمین ایستگاه میانی جدید پسماند بجنورد خبر داد و گفت: فاز اول ایستگاه میانی پسماند بجنورد تا ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
روح الله عظیمی  در خصوص آخرین وضعیت ایستگاه میانی جدید پسماند بجنورد، اظهار کرد: آماده سازی زمین به پایان رسیده است و بناست امروز پیمان کار برای دیوار کشی محوطه انتخاب شود.
مدیرعامل سازمان پسماند خراسان شمالی بیان داشت: تا پایان آذر ماه سکوی انتقال مستقیم و سکوی اضطراری نیز آماده می‌شود و به این ترتیب فاز اول ایستگاه میانی تا ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی با تاکید بر اینکه ایستگاه میانی پسماند نیاز به تجهیزات خاص ندارد، افزود: بیشتر موارد زیر ساختی است که در حال تکمیل شدن می‌باشد.
عظیمی در خصوص جانمایی محل نهایی دفن زباله نیز گفت: مطالعات بر روی محل مورد نظر که در کیلومتر ۳۸ جاده بجنورد گیفان است انجام شده و نتایج بسیار خوبی حاصل شده.
مدیرعامل سازمان پسماند خراسان شمالی با اشاره به دستور استاندار مبنی بر انجام دوباره مطالعات نیز بیان داشت: شرکت فنی آب و خاک مطالعات خود را دوباره انجام داد که بر این اساس متوجه شدیم نفوذپذیری خاک محل بسیار پایین است که نکته مثبت به شمار می‌آید.
وی از آماده سازی زیرساخت‌ها برای دفن در این محل خبر داد و افزود: فاز بعدی که سایت پردازش بوده و نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است نیازمند ورود بخش خصوصی می‌باشد.
عظیمی در انتها گفت: بخش خصوصی تا زمانی که شهرداری بجنورد مدتی زباله‌ها را به آن محل نیاورد وارد مذاکره نمی‌شود زیرا مسائل اجتماعی به وجود آمده سرمایه گذار را از اقدام باز می‌دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد