hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین امار کرونا در اصفهان / ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/مرگ ۳۱ نفر

آخرین امار کرونا در اصفهان / ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/مرگ ۳۱ نفر

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به کاهش چشمگیر شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان گفت: از روز گذشته تاکنون ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است.

آرش نجیمی  با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است.

وی افزود: از این تعداد بیمار جدید شناسایی شده ۱۷۳ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: همچنین باید توجه داشت که طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۶۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

وی تعداد کل بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را یک هزار و ۷۵۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۳۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی در ادامه از مرگ ۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد و افزود: تاکنون تست ۱۹ نفر از این فوتی‌ها مثبت کرونا بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد