hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مقابله با اپیدمی کرونا در بازارهای روز شهرداری

مقابله با اپیدمی کرونا در بازارهای روز شهرداری

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از ضدعفونی و گندزدایی بازارهای روز بصورت روزانه توسط عوامل بازارها و بصورت هفتگی با همکاری معاونت خدمات شهر خبر داد .
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از ضدعفونی و گند زدایی بازارهای روز این سازمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج شهرداری کرج، احمد خیری سرپرست سازمان اظهار کرد: در کلانشهر کرج 14 بازار روز فعال است که بالغ بر 400 غرفه در آنها دایر و روزانه به مردم خدمات دهی می کنند.
وی در ادامه با اشاره به استقبال مردم از بازار روزها به دلیل قیمت و کیفیت مناسب گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا تماما فضاها و سطوح این بازارها در چند نوبت به صورت روزانه ضد عفونی می شوند و یک نوبت بصورت گسترده در روزهای دوشنبه با همکاری معاونت خدمات شهری  شستشو و گند زدایی بازارها و پیرامون آنها انجام می گیرد.
وی با اشاره به گزارش ستاد ملی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر شدت فراگیری ویروس کرونا در موج سوم شیوع، خاطرنشان کرد: ضدعفونی بازار روزها به طور مداوم انجام می شود و تا کنترل شرایط این برنامه ادامه خواهد یافت.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان بازار روزها از اولویت های سازمان است، گفت: استفاده از ماسک برای پرسنل سازمان و غرفه داران الزامی و از ورود مشتریان بدون ماسک بهداشتی به حریم بازارها ممانعت می گردد.
گفتنی است نظارت های نامحسوس جهت رعایت بهداشت تشدید و ناظرین  کمیته انضباتی مطابق بخشنامه ها با متخلفین برخورد خواهند کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد