hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برنامه های نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان (عج)تشریح شد

برنامه های نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان (عج)تشریح شد

مدیر بنیادفرهنگی حصرت مهدی موعود (عج)گفت:نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان (عج)ریشه در بعثت پیامبر گرامی اسلام و ریشه در غدیر دارد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران -حجه الاسلام سید جعفر موسوی نسب ادامه داد:آغازامامت، با جانشینی حضرت علی(ع) در روز غدیر شروع و در روز نهم  ربیع الاول  با جانشینی امام زمان عج الله که در روز غدیر از زبان پیامبر ابلاغ شد ه ،به اتمام رسیده است . 

وی افزود:نهم ربیع الاول را میتوان  غدیری دیگر مطرح کرد روز امامت حضرت ولی عصر روز انتظار ،روز ولایت و پیمان دوباره با امام زمان و روز نوید عدل و روز اتمام نعمت بر شیعیان است.

سید جعفر موسوی نسب از برنامه های متعدد امسال بنیاد خبر داد وگفت: کارگاه های ویژه کودکان و نوجوانان ،کارگاه قصه گویی با محوریت امامت ولایت امام زمان، کارگاه جنگ و شادی ،  مسابقه و سرگرمی ویژه امامت امام زمان ،کارگاه آشتی با پدرم با محوریت شناخت امام زمان برای جوانان، جشن و شادی با محوریت امامت امام زمان شب نهم ربیع الاول در مسجد و کانون المنتظر ، پخش پک فرهنگی و بسته های تغذیه ایی و مباحث معرفتی ،جشن امامت امام زمان با حرکت کارناوال شادی در روز نهم ربیع الاول از مسجد  عمار یاسر،اجرای  سرود در نواحی پر جمعیت وهتل آپارتمانهااز دیگر برنامه سال جاری میباشد.

وی افزود :تهیه محتوای سخنرانی و کلیپ های مذهبی که صدا و سیما برعهده گرفته، تهیه برنامه های محتوایی برای مبلغین سازمان و ائمه جماعات در امور مساجد، تعامل و همکاری در بحث گسترش فرهنگ مهدویت و امامت امام زمان با برخی از دانشگاه ها و مدارس و آموزش و پرورش دربرخی از شهرستان ها ،نیز از اقدامات دیگر این بنیاد می باشد. 

حجه الاسلام سید جعفر موسوی نسب یاد آور شد :بیش از ۱۰۰۰ برنامه از ۸ تا ۱۵ ربیع الاول دراستان ودر  مساجد و هیآت مذهبی با هماهنگی امور مساجد ،سازمان تبلیغات و مجموعه های  فرهنگی برگزار خواهدشد که بیش از ۵۰۰ برنامه درسطح مشهد انجام خواهدشد .  

وی در خاتمه اظهار داشت :بودجه فرهنگی حضرت مهدی موعود را خیرین تامین می کنندو برنامه‌هایی که در نهم  ربیع الاول برگزار می شودنیز  مردمی می باشدو بنیاد تنها   مجموعه ای است که کار مهدویت را در سطح استان در طول سال پیگیری می‌کندو معاونت تبلیغ و آموزش آن  در طول سال فعال است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد