hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > 90 درصد از نیازلوازم آرایشی در بازار داخل توسط البرز تأمین می‌شود

90 درصد از نیازلوازم آرایشی در بازار داخل توسط البرز تأمین می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز؛ علی مهدی پور، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرزبا بیان اینکه استان البرز ظرفیت‌های بالایی در حوزه صنعت و اقتصاد دارد، گفت: 90 درصد از محصولات آرایشی و بهداشتی کشور در استان البرز تولید می‌شود.

مهدی پور افزود: خوشه آرایشی، بهداشتی و شوینده با هدف توسعه تولیدات و صادرات این محصولات در البرز در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود.

سرپرست شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه خوشه پوشاک این استان امسال به عنوان خوشه برتر کشوری معرفی شد، ادامه داد: حمایت هر چه بیشتر از تولیدات در استان با هدف اشتغال هر چه بیشتر و صادرات در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته این مقام مسؤول اقدامات صورت گرفته برای حمایت از تولید و صادرات در استان موجب شده تا در ٦ ماهه نخست امسال ٣٠ میلیون دلار صادرات که شامل مواد غذایی، دارویی، بهداشتی، شوینده ها، پلاستیک و پارافین است به دیگر کشورها از جمله عراق صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای توسعه صادرات کنسرسیوم صادراتی در حال تشکیل است اظهار کرد: به همین منظور برنامه‌های از جمله تهیه حمایت از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، بازاریابی و اقداماتی از این قبیل در دست اجرا قرار دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد