hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان شرقی| رشد مساحت واگذاري زمين در شهرک‌های صنعتي استان

آذربایجان شرقی| رشد مساحت واگذاري زمين در شهرک‌های صنعتي استان

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي آذربايجان شرقي از رشد 175 درصدي مساحت زمین‌های واگذارشده به سرمایه‌گذاران در شش ماه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.


سيد مرتضي نيرومند اسكويي اظهار كرد: در طول شش ماه اول سال گذشته 20 هكتار زمين صنعتي به سرمایه‌گذاران واگذارشده بود كه اين ميزان در سال جاري به 57 هكتار افزایش‌یافته است.

او افزود: اين ميزان زمين واگذارشده در طي 70 فقره قرار داد به سرمایه‌گذاران واگذارشده كه نشان‌دهنده وجود اميد به سرمایه‌گذاری در آذربايجان شرقي است.

نيرومند اسكويي ادامه داد: بر اساس جواز تأسیس ارائه‌شده از سوي اين سرمایه‌گذاران با احداث واحدهاي توليدي در اين زمین‌های صنعتي یک هزار و 345 نفر اشتغال‌زایی شده و بيش از سه هزار ميليارد ريال سرمایه‌گذاری به عمل خواهد آمد.

وي ايجاد فضاي حمايتي از صنعتگران در استان و ارائه مشوق‌ها و طرح‌های حمايتي از تولیدکنندگان را از عوامل اصلي رشد مساحت واگذاري زمين در شهرک‌های صنعتي آذربايجان شرقي عنوان كرد.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي آذربايجان شرقي عنوان كرد:‌واگذاري زمين به‌صورت نقد و اقساط، مشوق بخشودگي بخشي از حق انتفاع زمين در صورت بهره‌برداری در مدت معين، ماليات با ضريب صفر و مستثنا بودن از قانون شهرداری‌ها از جمله مزاياي استقرار واحدها در شهرک‌های صنعتي به شمار می‌رود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد