hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > عکسی دیده نشده از فائزه هاشمی

عکسی دیده نشده از فائزه هاشمی

در زمان محمود احمدی نژاد در خرداد ۱۳۹۰ به دفتر او در ساختمان فدراسیون اسلامی ورزش زنان، حمله شد و کمتر از دو ماه بعد، در مرداد ماه ۱۳۹۰ این فدراسیون، تعطیل شد.
بسیاری فائزه هاشمی، دومین دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را به دلیل اظهارنظر‌ها و فعالیت‌های سیاسی اش می‌شناسند. کمتر کسی خبر دارد او در فعالیت‌های ورزشی هم دخیل بوده و روزگاری رییس یکی از مهمترین فدراسیون‌هایی بود که داشت برای ارتقا ورزش زنان ایران تلاش می‌کرد.
ماجرا از این قرار است که فائزه هاشمی از سال ۱۳۶۹ ریاست فدراسیون اسلامی ورزش زنان را بر عهده گرفت. در آن زمان او با راه اندازی رقابت‌های اسلامی بین زنان کشور‌های مسلمان نقش پررنگی در برگزاری مسابقات برای زنان ایرانی داشت. با این حال در زمان محمود احمدی نژاد در خرداد ۱۳۹۰ به دفتر او در ساختمان فدراسیون اسلامی ورزش زنان، حمله شد و کمتر از دو ماه بعد، در مرداد ماه ۱۳۹۰ این فدراسیون، تعطیل شد. احمدی نژاد و همراهانش تصور می‌کردند فائزه در این دفتر کار و نشست سیاسی برگزار می‌شود و بهانه‌ای پیدا کردن تا به دلیل نرسیدن بودجه، آن را تعطیل کنند.
این تصویر مربوط به همان سال‌های نخست است که فائزه هاشمی آن فدراسیون اسلامی را برای زنان راه اندازی کرده بود؛ اینجا او در کنار نوال المتوکل مراکشی، دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۱۹۸۴ در ماده ۴۰۰ متر بامانع دیده می‌شود. این عکس مربوط به ۱۹۹۷ و مربوط به مجموعه خبرگزاری فرانسه است.
عکسی دیده نشده از فائزه هاشمی
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد