hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ‌کمبود سیمان در بازار اردبیل موضوع روانی و احتکار به دنبال دارد

‌کمبود سیمان در بازار اردبیل موضوع روانی و احتکار به دنبال دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر تولید سیمان ۱.۵ برابر افزایش یافته اما با این وجود بحث کمبود سیمان به خاطر ایجاد جو احتکار و روانی است.
رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه در کارخانه سیمان اردبیل تغییراتی در خط تولید و سیستم این کارخانه ایجاد شده کارخانه سیمان امروز 1.5 برابر بیشتر از ظرفیتی که در پروانه بهره برداری مندرج شده است تولید می‌کند.
وی افزود: هیچ گونه کمبودی در کارخانه سیمان اردبیل مشاهده نمی‌شود و با بیش از ظرفیت کارخانه تولید انجام می‌شود و در عرضه هیچ مشکلی نداریم و تمام نمایندگی‌هایی که کارخانه سیمان ادربیل در سطح استان دارد نسبت به سال گذشته 1.5 برابر ظرفیت سهمیه بیشتری گرفته‌اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: متاسفانه کمبودی در بازار وجود دارد که بیشتر بحث روانی و احیانا ذخیره‌های غیرمجاز که در مکان‌های شخصی و انبار‌ها و در عاملین فروش وجود دارد که باعث کمبود سیمان در استان اردبیل شده است.
صادقی از آمادگی بازرسان استان در محل عرضه سیمان خبر داد و افزود: هر گونه کمبودی که در بازار هست جبران خواهد شد و هر نوع ذخیره و انبار کردن غیر مجاز در بازار احتکار محسوب می‌شود که در این زمینه با احتکار کنندگان سیمان در اردبیل برخورد جدی و قانونی خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. 23 بهمن 1399 15:30
    واقعا خسته نباشن سه روزه کل شهر اردبیل رو کشتم بک پاکت سیمان هم موجود نیست