hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > میادین میوه و تره‌بار کرج روزهای جمعه و شنبه تعطیل شد

میادین میوه و تره‌بار کرج روزهای جمعه و شنبه تعطیل شد

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج، گفت: میادین میوه و تره بار کرج به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین کاهش تردد شهروندان در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است.
احمد خیری  با تسلیت  رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع)، اظهار داشت: کاهش تردد شهروندان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خطرات احتمالی از جمله درخواست‌های ستاد مقابله با کرونا است به همین منظور میادین میوه و تره‌بار در روزهای جمعه و شنبه تعطیل  هستند.
وی افزود: شهروندان مایحتاج خود را امروز پنجشنبه از میادین میوه وتره بار کرج تهیه کرده و از تردد غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کنند.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های شهرداری کرج  با بیان اینکه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت جدی در میادین میوه و تره بار رعایت شود،بیان کرد: تردد بدون ماسک در اماکن وابسته به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج ممنوع است.
خیری با بیان اینکه فرایند ضدعفونی میادین به صورت ویژه در دستور کار است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرده است که وضعیت این استان در وضعیت اضطرار و بحرانی قرار دارد و تعداد بیماران کرونایی افزایش یافته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد