hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > در کرمانشاه آنقدر نان داریم که خبازی‌ها از کسادی گلایه دارند

در کرمانشاه آنقدر نان داریم که خبازی‌ها از کسادی گلایه دارند

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه با اشاره به اینکه هیچ صفی در برابر نانوایی‌های کرمانشاه نداریم، افزود: نان در کرمانشاه آنقدر زیاد است که خبازی‌ها از کسادی بازار گلایه دارند.
اعتضاد علیزاده، با اشاره به مباحثی که درباره کمبود نان در برخی از شهرهای کشور شنیده می‌شود، گفت: در کرمانشاه هیچ مشکلی از نظر کمبود آرد و یا نان وجود ندارد و تمام خبازی‌ها به میزان کافی پخت می‌کنند و هیچ صفی مقابل نانوایی‌ها وجود ندارد.
وی ادامه داد: آنقدر وفور آدر و نان در کرمانشاه داریم که بسیاری از خبازی‌ها از کسادی بازار و فروش نرفتن نان خود گلایه دارند.
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه از کافی بودن سهمیه آرد همه خبازی‌ها یاد و خاطرنشان کرد: نیازی به افزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها نیست.
علیزاده با بیان اینکه دیگر سهمیه آرد به نانوایی‌های جدید در کرمانشاه اختصاص نمی‌یابد، دلیل این امر را مازاد نانوایی در کرمانشاه دانست و عنوان کرد: در حال حاضر 320 نانوایی مازاد در کرمانشاه داریم.
وی از فعالیت بیشتر از هزار نانوایی یارانه‌ای و آزادپز در کرمانشاه خبر داد و اضافه کرد: نزدیک به 15 نانوایی بدون مجوز هم داریم که خودسرانه وسایل و تجهیزات خریده و در حال فعالیت هستند.
به گفته رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه، به علت اشباع بودن کرمانشاه از نانوایی، امکان اختصاص سهمیه آرد به این نانوایی‌های غیرمجاز وجود ندارد و از همین رو روند قانونی برای پلمب آنها در دست اجرا است.
علیزاده گفت: این خبازی‌ها در نقاط مختلف شهر از نواحی حاشیه‌ای تا مراکز شهر پراکنده هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد