hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کمبود مرغ در شهرکرد/ زمزمه گران شدن دوباره به گوش می‌رسد

کمبود مرغ در شهرکرد/ زمزمه گران شدن دوباره به گوش می‌رسد

کمبود مرغ، بازار شهرکرد را دو روزی است که با چالش مواجه کرده است و اکنون زمزمه تغییر نرخ آن به گوش می‌رسد.
نوسانات اقتصادی، تحریم‌ها، رکود و تورم اقتصادی همواره مسائل و مشکلاتی را به وجود می‌آورد که نقش تازیانه آن بر بدنه تولید و مهم‌تر از آن اقشار ضعیف و متوسط جامعه که بخش بزرگی از جمعیت هستند، عمیق‌تر و پررنگ‌تر حک می‌شود.
هر بار این مشکلات بخشی از رونق زندگی مردم را می‌کاهند و با مشکلاتی از جمله کمبود، معیشت سخت و انواع نگرانی‌ها و نارضایتی‌ها روبرو می‌کنند. یکی از چالش‌های اخیر مردم شهرکرد کمبود مرغ در بازار و زمزمه‌هایی در مورد گران شدن قیمت آن است که سبب شد موضوع را از رئیس اتحادیه مرغ و ماهی شهرستان شهرکرد پیگیری کنیم.
عبدالله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: علت کمبود مرغ در بازار، مرغداران و فروشندگان استان نیستند.کمبود نهاده‌های دامی که قرار بود دولت در اختیار مرغداران قرار دهد موجب عدم توان مرغداران برای تهیه خوراک مرغ شده است.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی شهرستان شهرکرد عنوان داشت: کمبود نهاده خوراک دام و طیور موجب کمبود توزیع مرغ در بازار شده و برخی در اصفهان و استان‌های دیگر و حتی شهرستان بروجن اقدام به فروش مرغ با قیمت بالاتر(هر کیلو حدود 23 هزار تومان) کرده‌اند.
باقری با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری مجوز افزایش قیمت مرغ را صادر نکرده است، تصریح کرد: تعداد کمی مرغ به فروشگاه‌های بزرگ توزیع می‌شود که این فروشگاه‌ها نیز از این فرصت برای تبلیغ و فروش سایر اجناس‌شان استفاده می‌کنند.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: برای برقراری ثبات در بازار مرغ می‌توان از توزیع مرغ منجمد استفاده کرد و موجب جلوگیری از رشد بی‌رویه قیمت آن شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد